شرکت TCL در رویداد خود درکنار ۲ نسخه جدید 4G و 5G گوشی‌ TCL 40 NxtPaper از عینک واقعیت افزوده RayNeo X2 و ۲ تبلت TCL Tab 10 Gen2 و TCL Tab 10L Gen2 رونمایی کرد.

هفته پیش تی‌سی‌ال مراسمی برگزار و محصولات جدیدش شامل ۲ نسخه 4G و 5G گوشی TCL 40 NxtPaper و ۲ تبلت Tab 10 Gen2 و Tab 10L و عینک واقعیت افزوده RayNeo X2 را معرفی کرد.

مشخصات Tab 10 Gen2

Tab 10 Gen2 از صفحه‌نمایش ۱۰.۳۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۲۰۰۰ پیکسلی، تراشه Helio P22T و حافظه رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد. گزینه‌های حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی برای آن در نظر گرفته شده و ضخامت ۷.۴ میلی‌متر و وزن ۴۲۵ گرمی دارد.

تب ۱۰ نسل ۲ به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و فلش LED مجهز شده است. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به اسپیکر دوگانه و پشتیبانی از قلم T-Pen اشاره کرد.

مشخصات Tab 10 Gen2

مشخصات Tab 10L Gen2

Tab 10L Gen2 به نمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۰۰ پیکسلی، تراشه MT8766B مدیاتک و حافظه رم ۳ گیگابایتی مجهز شده است. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اسلات کارت میکرو اس‌دی برای ارتقای حافظه در این دستگاه تعبیه شده است. ۲ دوربین اصلی و سلفی ۲ مگاپیکسلی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و ۲ اسپیکر در این دستگاه قرار گرفته است.

این دستگاه به اندروید ۱۳ مجهز شده و از شارژ ۱۰ واتی با درگاه تایپ سی برای تغذیه باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

تب ۱۰ و تب ۱۰ ال به ترتیب ۱۷۰ و ۱۱۰ یورو قیمت دارد و به‌زودی در اروپا عرضه می‌شود.

مشخصات Tab 10L Gen2

مشخصات عینک RayNeo X2

عینک هوشمند RayNeo X2 شرکت TCL از صفحه‌نمایش microLED با روشنایی ۱۰۰۰ نیتی بهره می‌برد. این عینک واقعیت افزوده به تراشه اسنپدراگون XR2 شرکت کوالکام مجهز شده است.

این عینک قابلیت ترجمه همزمان چند زبان، نشان دادن نقشه، برقراری تماس تصویری و پخش موسیقی را دارد. این دستگاه به اسپیکر مجهز شده و در دسته‌های این عینک، دوربین تعبیه شده است. شرکت TCL باتری ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی درون آن قرار داده که تا ۳ ساعت مصرف مداوم را با یکبار شارژ کردن پشتیبانی می‌کند.

RayNeo X2 در هفته‌های آینده راهی بازار چین شده و سپس در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط: افت ۲۴ درصدی فروش گوشی در سه‌ماه دوم نسبت به ۲۰۲۲