استودیو مشهور و پراستعداد Tarsier Studios، سازنده مجموعه Little Nightmares در گیمزکام 2024 از بازی REANIMAL که عنوانی در سبک وحشت است، پرده‌برداری کرد.

بازی REANIMAL را می‌توانید به دو صورت تک نفره یا چند نفره تجربه کنید. در این اثر، شما کنترل یک خواهر و برادر را برعهده خواهید داشت که از جهنمی تصورنشدنی عبور می‌کنند. این دو نفر، باید به هر قیمتی شده دوستانشان را نجات دهند و از جزیره محل زندگی‌شان که حال تبدیل به وحشتی هراس‌آور شده بگریزند.

در این بازی ماجراجویی و وحشتناک فانتزی، باید با یکدیگر همکاری کنید تا بتوانید با موفقیت از جزیره فرار کرده و قدم به دنیایی تیره و تار، پر از خطرات کشنده شوید. در این بازی، باید جزء به جزء این جزیره را کاوش کرده، پازل‌های مختلف را حل کنید و تا جای ممکن مخفیانه عمل کنید زیرا دشمنانی که به دنبال شما هستند، در صورت پیدا کردنتان کوچک‌ترین رحمی نخواهند داشت.

به گفته استودیو Tarsier Studios، بازی REANIMAL قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود. بسته به علاقه خود، می‌توانید این بازی را به صورت تک نفره، Co-op آنلاین و یا به صورت Co-op آفلاین همراه با دوستانتان تجربه کنید.

-REANIMAL

این بازی جدید، مانند سری Little Nightmares تمرکز ویژه‌ای بر انتقال ترس از طریق محیط و اتمسفر داشته و با جو سنگین خود و دشمنان ناشناسی که اهداف‌شان مشخص نیست، تبدیل به کابوسی برای بازیکن خواهد شد. این بار شما در نقش دو یتیم بسیار آسیب‌پذیر، در خطرناک‌ترین و کشنده‌ترین شرایط ممکن گرفتار شده‌اید و باید با اتکا به یکدیگر، از وحشت‌های جزیره جان سالم به در ببرید.

لوکیشن بازی نسبت به سری Little Nightmares بزرگ بوده و بازیکن می‌تواند چه پیاده و چه از طریق قایق، به اکشتاف در نقاط گوناگون آن بپردازد و در عین حال خود را از گزند دشمنان نیز حفظ کند. در کنار داستان و پازل‌های اصلی که خط داستانی را جلو می‌برند، در بازی REANIMAL آزادید که به محتواهای فرعی جذابی که برایتان لحاظ شده نیز بپردازید و پازل‌های فرعی مختلف را حل کنید.

طراحی و گرافیک بازی، از استایل همیشگی Tarsier Studios استفاده کرده و به مانند سری تحسین شده Little Nightmares، تاریکی و جو غریب آن، باعث می‌شود ترس و وحشت به درونتان سرازیر شود. از طرف دیگر، هیولاها و دشمنان بازی نیز با ظاهری منحصر به فرد و پرجزئیات خلق شده‌اند که تماشای آنان لرزه به اندام هر کسی می‌اندازد. شخصیت‌های بازی هم هر کدام ویژگی‌های مختص به خود را داشته و در طول بازی، از برخی از آنان متنفر و عاشق برخی دیگر می‌شوید.

اگر بازی را به صورت Co-op چندنفره بازی کنید، فقط یک صفحه نمایش برایتان در نظر گرفته شده و بازی به دو قسمت تقسیم نمی‌شود. این رویکرد خاص باعث می‌شود هر دو نفر غرق در تجربه بازی شوند و هیچ سکانس یا جزئیاتی نباشد که از دیدشان مخفی بماند. بدین ترتیب، هر سکانس ترسناکی را به صورت دو نفره تجربه خواهید کرد و راهی برای گریز از آن ندارید. واضح است که سازندگان به انتقال ترس به بازیکن توجه زیادی کرده و بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.