ثبت بازی همستر کامبت در کتاب رکوردهای گینس با وجود انتشار موفقیت‌های بی‌سابقه این برنامه درسطح جهانی دور از انتظار نخواهد بود.

براساس ادعای سازندگان همستر کامبت این بازی با 150 میلیون کاربر در سطح جهان توانسته است به رتبه سومین اپلیکیشن سریع تاریخ دست یابد. اما این تعداد کاربر خود یک رکورد در عرصه فناوری محسوب می‌شود چرا که رسیدن به این سطح جز برای موفق‌ترین پلتفرم‌ها امکان‌پذیر نیست. همین امر باعث جذابیت بازی همستر کامبت طی سال 2024 شده است. اما اطلاعات رکوردهایی که پیش از همستر زده شده را در زیر شرح می‌دهیم:

  • بازی پوکمون گو: بازی «پوکمون گو» یک بازی واقعیت افزوده موبایلی محصول سال 2016 است که در عرض 33 روز به 150 میلیون کاربر دست یافت.
  • اپلیکیشن Threads: اپ تردز به‌عنوان یک رقیب از جانب اینستاگرام در مقابل X که پس از 6 روز به تعداد کاربران موردنظر رسید.
بازی همستر

اما اکنون سازندگان این بازی تلگرامی ادعا می‌کنند توانسته‌اند با 150 میلیون کاربر به‌عنوان سومین اپلیکیشن رکورددار رسیده و به زودی تعداد کاربرانش ازاین تعداد هم فراتر برود. اما براساس مطالب منتشر شده در سایت cointelegragh همین امر باعث شده تا گمانه‌‌زنی‌ها بابت ثبت بازی همستر کامبت در گینس شدت گیرد. از سویی مکانیزم‌های بازی Hamster Combat به‌گونه‌ای است که به یوتیوب و رسانه‌های اجتماعی مرتبط است و به‌همین دلیل کانال این بازی با پیشی گرفتن از کانال‌های محبوب دیگر، در یوتیوب پرمشترک‌ترین کانال شده است. همچنین اخبار رسیده حاکی است که تیم سازنده، برای ثبت بازی همستر کامبت به‌عنوان دارنده 10 میلیون مشترک در کانال یوتیوب که در طول تنها یک هفته به این تعداد رسیده‌اند، به عنوان اولین رکوددار در گینس درخواست داده است.

اما یکی از کارشناسان یوتیوب دراین باره گفته است که درحال حاضر همستر کامبت به‌ازای هر 1000 بازدید از کانال خود، 11 دلار درآمد کسب می‌کند. از طرفی داده‌های Social Blade حاکی از آن است که این کانال در عرض 2 هفته به‌طور متوسط حدود 21 میلیون بازدید داشته که این معادل 230 هزار دلار درآمد روزانه از تبلیغات دو هفته‌ای است.