تازه‌ترین اخبار نشان می‌دهد طراح ارشد ماموریت‌های Starfield که سابقه همکاری در سایر بازی‌های ویدئویی کمپانی بتسدا را در کارنامه دارد، برای تولید اولین بازی نقش آفرینی (RPG) استودیو Something Wicked Games به این تیم نوپا پیوست.

طراح ارشد ماموریت‌های بازی ویدئویی Starfield که در توسعه بازی‌های دیگر استودیو بتسدا مانند Fallout 3، Fallout 4، Skyrim و Fallout 76 کار کرده بود به استودیو تازه‌تاسیس Something Wicked Games پیوست تا برای تولید اولین بازی نقش آفرین جهان باز این تیم از تجریبیاتش استفاده کند؛ در ادامه به جزئیات بیشتری به از این خبر می‌پردازیم.

بازی-Starfield

ویل شن، یکی از کهنه‌کاران صنعت بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود که اخیرا به Something Wicked پیوسته، چراکه چندین اعضای سابق استودیو Obsidian و Bioware نیز بخشی از تیمی هستند که روی اولین نسخه نقش آفرینی جهان باز این استودیو به‌نام Wyrdsong کار می‌کنند؛ جالب‌تر آنکه کمپانی بزرگ بتسدا در شبکه اجتماعی لینکدین به‌تبلیغ این استودیو و عناوینش پرداخته است. طراح ارشد، ویل شن، با انتشار پیامی این‌چنین می‌گوید:

باهیجان اعلام می‌کنم برای Something Wicked Games پیوستم! اکنون درکنار گروهی فوق‌العاده کار می‌کنم و با یک‌دیگر به توسعه بازی‌های نقش‌آفرینی کار خواهیم کرد؛ این موضوع برای من شگفت‌انگیز است که چندین مهندس طراح ارشد از استودیوهای Obsidian و Bioware را کنار خودمان در این بزرگ داریم. باید بگویم از همه افرادی که از من و تلاش‌هایم تقدیر کردند نهایت تشکر و قدردانی به‌جا می‌آورم. همچنین، بسیار خوش‌شانس هستم که برای مدت‌زمانی طولانی در استودیو بتسدا مشغول به‌کار بودم و توانستم تجربیات بسیار به‌دست بیاورم.

آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد، استودیو Something Wicked Games با بهترین و باسابقه‌ترین مهندسان و طراحان ارشد چندین استودیو بازی‌های ویدئویی همکاری جدید را شروع کرده تا توسعه Wyrdsong به بهترین شکل ممکن پیش برود. این بازی در سبک نقش آفرینی جهان باز با داستانی ماوراطبیعه در قرون وسطی کشور پرتغال جریان پیدا می‌کند؛ گیمرها برای رویارویی با چالش‌ها باید درطول ماجراجویی انتخاب‌های خوبی داشته باشند تا بتوانند به بهترین نحو بازی را به‌پایان برسانند.

اخبار مرتبط: