استریم آهنگ بدون افت کیفیت در اسپاتیفای عرضه خواهد شد اما ممکن است قیمت آن بالاتر باشد.

بهمن ۱۳۹۹ اسپاتیفای اعلام کرد در حال توسعه سرویسی بدون افت کیفیت آهنگ است، نام این سرویس “Spotify HiFi” بود اما هنوز تا عرضه آن زمان زیادی باقی مانده است. پس از آن اپل موزیک سرویس‌ مشابهی معرفی کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، HiFi که با نام سوپریمیوم هم شناخته می‌شود به زودی عرضه خواهد شد، اما قیمت اشتراک آن بالا خواهد بود. قیمت دقیق آن مشخص نشده اما شایعات حاکی از آن است که قیمت ماهانه ۲۰ دلار یعنی دو برابر اشتراک پریمیوم خواهد بود.

این در حالی است که سرویس اشتراک اپل با ۱۱ دلار در ماه قابلیت موزیک بدون افت کیفیت را در دسترس کاربران قرار داده و نیز سرویس موزیک آمازون به تازگی با اشتراک ماهانه ۱۱ دلار قابل خریداری است.

طی چند سال اخیر، اسپاتیفای ارائه پادکست‌ها را هم به سرویس خود اضافه کرده است. مثلا ممکن است نام پادکست Joe Rogan Experience را شنیده باشید. اما آیا می‌دانستید که کتاب‌های صوتی هم از طریق اسپاتیفای در دسترس هستند؟

در حال حاضر، کتاب‌های صوتی با خرید تکی در دسترس عموم هستند که شباهتی به نحوه ارائه موسیقی با پرداخت اشتراک و دسترسی به همه محتواها نیست. این مسئله می‌تواند با فعال شدن آن در سرویس اشتراک پریمیوم تغییر کند، با این حال برای سرویس سوپریمیوم یا HiFi در دسترس نخواهد بود!

البته تعداد کتاب صوتی محدودیت خواهد داشت. اما مشخص نشده که به صورت تعداد ساعت محدود می‌شود یا تعداد عناوین محدود خواهد ماند.

اخبار مرتبط: