پیشتر یک سری از مشخصات سری واچ ۶ فاش شده بود و حالا اطلاعات جدیدی از رنگ‌بندی، اندازه صفحه نمایش و باتری آن لو رفته است.

به تازگی اطلاعاتی دباره قیمت ساعت‌های سری گلکسی واچ ۶ در دسترس قرار گرفته و امروز دوباره اطلاعات جدیدی در مورد ساعت‌های هوشمند سامسونگ منتشر شده که توسط یک منبع مورد اعتماد تایید شده است.

همه ساعت‌های سری گلکسی واچ ۶ دارای حاشیه نازک‌تر و صفحه نمایش بزرگ‌تر نسبت به نسل قبلی هستند. تراشه این دستگاه‌ها اگزینوس W930 مبتنی بر فناوری ۵ نانومتری ساخته شده و دارای رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت خواهند بود که نسبت به نسل قبلی با افزایش ۳۳٪ (نیم گیگابایت) حافظه رم همراه می‌شوند.

قرار است گلکسی واچ ۶ در دو سایز ۴۰ میلی‌متری با باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۴۴ میلی‌متری با باتری ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شوند. این در حالی است که نسل قبلی این ساعت‌ها به ترتیب با باتری ۲۸۴ و ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه شده بودند.

همچنین گلکسی واچ ۶ کلاسیک در سایزهای بزرگتر نیز از باتری‌ واچ ۶ بهره می‌برد که کمی ناامید کننده است. سایز ۴۳ میلی‌متری با باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سایز ۴۷ میلی‌متری با باتری ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهند شد.

ظرفیت باتری نسبت به واچ ۵ پرو سال قبل با باتری ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعت قابل مقایسه نیست و یک پسرفت بزرگ به حساب می‌آید، اگر چه در مقایسه با مدل پایه در مجموع بهتر است.

مدل ۴۰ میلی‌متری واچ ۶ در رنگ‌های طلایی و مشکی و بقیه مدل‌ها در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شوند. البته احتمالا این ساعت‌ها در رنگ‌های بیشتر برای برخی از بازارها عرضه خواهند شد.

سری ساعت هوشمند گلکسی واچ ۶ در رویداد آنپکد سامسونگ همراه با دو گوشی تاشو زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ و سری تبلت S9 چهارم مرداد معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره مشخصات سری واچ ۶ چیست؟ آیا از باتری کمتر آن راضی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: