شرکت آنر به زودی گوشی‌های هوشمند سری Honor Magic 5 را طی کنگره جهانی موبایل 2023 معرفی خواهد کرد. پرچم‌داران جدید این شرکت شامل سه مدل Honor Magic 5، Honor Magic 5 Pro و Honor Magic Ultimate می‌شوند. پیش از این تصاویری از مدل معمولی Magic 5 منتشر شده بود، اما به تازگی یک منبع خبری دیگر تصاویر جدیدی از مدل Honor Magic 5 Pro را فاش کرده است که طراحی ظاهری پنل جلویی و قاب پشتی آن را به صورت کامل نشان می‌دهد. در ادامه خبر با مشخصات آنر مجیک ۵ پرو بیشتر آشنا شوید.

Magic 5 Pro روی قاب پشتی یک جزیره دایره‌ای دارد که سه ماژول دوربین را در الگویی مثلثی در خود جای داده است. علاوه بر این، عدد 100X در کنار ماژول دوربین حک شده که نشان دهنده قابلیت زوم 100 برابری این گوشی است. نکته جالب در مورد طراحی جزیره دوربین Magic 5 Pro حالت یکپارچه‌ای است که با بدنه دارد. این نوع طراحی که با نام uni-body شناخته می‌شود، پیش از این هم در گوشی Find X5 Pro شرکت اوپو به کار گرفته شده بود. هنوز معلوم نیست که قاب پشتی Magic 5 Pro از جنس شیشه است یا با مواد دیگری ساخته شده.

در طراحی پنل جلویی، Magic 5 Pro دارای یک صفحه‌نمایش منحنی با خطوط حاشیه‌ای بسیار نازک در بالا و پایین است. بریدگی قرص‌مانند بالای نمایشگر این گوشی میزبان دوربین سلفی و سنسور تشخیص چهره است. تصاویر منتشر شده این گوشی را در رنگ‌بندی‌های سبز و مشکی نشان می‌دهند. هرچند هنوز معلوم نیست که رنگ‌بندی‌ این دستگاه تنها به همین دو گزینه محدود باشد یا نه.

 Renders of Honor Magic 5 Pro

Honor Magic 5 Pro از یک صفحه‌نمایش 6.81 اینچی OLED LTPO با نرخ رفرش 120 هرتزی بهره‌ می‌برد. این نمایشگر همچنین دارای قابلیت تنظیم نور 2160 هرتزی PWM، نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتزی و پشتیبانی از HDR10+ است. حداکثر روشنایی آن نیز به 1100 نیت می‌رسد.

Magic 5 Pro از یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد که با رم LPDDR5x و حافظه‌ داخلی UFS 4.0 همراه شده است. ظرفیت باتری این گوشی 4800 میلی آمپر ساعت بوده و از سرعت شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین به صورت بی‌سیم با سرعت 50 وات شارژ می‌شود. در بخش نرم‌افزاری نیز Magic 5 Pro از رابط کاربری Magic UI 7.0 مبتنی بر اندروید 13 استفاده می‌کند.

سنسور دوربین اصلی این گوشی از نوع Sony IMX878 بوده و از لرزش‌گیر اپتیکال OIS پشتیبانی می‌کند. یک سنسور 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B و یک سنسور Sony IMX516 دیگر هم دوربین اصلی را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این دستگاه با رزولوشن 13 مگاپیکسل، از سنسور تصویر Sony IMX688 استفاده می‌نماید. رتبه مقاومت Magic 5 Pro در برابر رطوبت و گرد و غبار IP68 بوده و از حسگر اثرانگشت روی صفحه‌نمایش و قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی نیز برخوردار است.

خبر مرتبط: آنر Magic5 لایت با سرعت شارژ 40 واتی معرفی شد