اخیرا رکورد اسلم دانک بین پایی گینس جابه‌جا شده و شرکت آنر توانسته نام خودش را با این رکورد تاریخی عجین کند.
پیوتر گرابوفسکی لهستانی در ژانویه 2023 (بهمن ماه امسال) توانست در یکی از سالن‌های ورزشی لندن رکورد اسلم دانک گینس را جابجا کند. دوربین گوشی آنر مجیک ۵ پرو توانست این لحظه را ثبت کند، که اتفاقی جالب است.

شرکت آنر با پرچم‌دار Honor Magic5 Pro خود در این سالن حضور داشت تا این واقعه تاریخی را ثبت کند. حال یک رکورد تاریخی وجود دارد که تصویر آن توسط یکی از گوشی‌های آنر به ثبت رسیده است. آنر می‌گوید که برای ثبت این واقعه از قابلیت هوش مصنوعی دوربین Magic5 Pro استفاده کرده است. مشاهده جزئیات عکس ثبت شده از این رکورد گینس به خوبی نشان می‌دهد که این تصویر با استفاده از دوربین گوشی Magic5 Pro گرفته شده است.

آنر مجیک ۵ پرو رکورد گینس را ثبت کرد

ماژول دوربین این گوشی دارای 5 زاویه دید مختلف برای عکاسی که شامل یک دوربین فوق عریض با زاویه دید 0.5 برابری، یک دوربین اصلی با زاویه دید استاندارد، و دو دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 3.5 و 5 برابری می‌شود. ماژول تله‌فوتو این گوشی با لنزهای پریسکوپ، احتمالا از همان سنسور 64 مگاپیکسلی به کار رفته در Magic4 Pro استفاده می‌کند. شرکت آنر قصد دارد گوشی Magic5 Pro را در تاریخ 7 اسفند، طی کنگره جهانی موبایل رونمایی کند.

خبر مرتبط:‌ مشخصات گوشی‌های سری Honor Magic 5 لو رفت