تقریبا دو هفته دیگر تا معرفی رسمی هدفون‌های Nothing Ear 2 فاصله داریم و هدفون‌هایی که قرار است در تاریخ 2 فروردین رونمایی شوند. گرچه تنها چند روز تا مراسم رونمایی باقی مانده اما تصاویر هدفون ناتینگ Ear 2 از همین حالا فاش شده‌‌اند.

این تصاویر که توسط خبرگزاری آنلاین The Tech Outlook منتشر شده‌ برخی از مشخصات فنی این هدفون‌های مورد انتظار را فاش می‌کنند. در کنار مشخصات فنی، تصاویر دیگری هم هستند که نگاه نزدیک‌تری به طراحی ظاهری خود هدفون و کیس شارژ آن می‌اندازند.

بر اساس این تصاویر هیچ اختلاف ظاهری بارزی بین Nothing Ear 2 و نسل قبلی‌اش وجود ندارد که بتواند در همان ابتدا توجه بیننده را جلب کند. هردو این هدفون‌ها دارای بدنه‌ای شفاف هستند، از شکل مشابهی برخوردارند و کیس شارژ آنها نیز شفاف است. هرچند تغییرات کوچک در طراحی مدل جدید به وجود آمده است.

برخلاف نسخه قبلی، Nothing Ear 2 دارای میکروفون‌های نویز گیری است که این بار به قسمت بالای گوشی‌‌ها منتقل شده‌اند. در نسخه جدید لوگوی برند و نام این هدفون‌های نیز واضح‌تر از قبل روی دستگاه حک شده است. درباره مشخصات فنی Nothing Ear 2 باید بگوییم که این دستگاه مانند Nothing Ear 1 از بلندگوهای 11.6 میلی‌متری استفاده می‌کند.

Nothing ear 2 pics

از دیگر ویژگی‌های Nothing Ear 2 می‌توانیم به عمر باتری 6 ساعته آن اشاره کنیم. Ear 1 نیز می‌توانست تا همین مدت روشن باقی بماند اما در حالتی که نویز گیر آن خاموش باشد. البته هنوز مشخص نیست که عمر باتری 6 ساعته Ear 2 در حالت روشن بودن نویز کنسلینگ است یا نه!

گرچه به نظر نمی‌رسد که خود هدفون‌ها تغییر زیادی نسبت به نسل قبلی کرده باشند، اما آنچه واقعا ارتقا یافته کیس شارژ آن است. اگر اطلاعات منتشر شده درست باشند، کیس شارژ Nothing Ear 2 ظرفیت باتری بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد و می‌تواند هدفون‌ها را تا 36 ساعت روشن نگه دارد. این کیس علاوه بر کابل USB-C، با شارژر‌های بی‌سیم Qi نیز شارژ می‌شود.

وزن هدفون‌های جدید 0.2 گرم از نسل قبلی سبک‌تر بوده، از قابلیت ANC بهره می‌برند و دارای رتبه مقاومت IP54 هم هستند. همچنین ادعا شده که Ear 2 از ویژگی‌های دیگری همچون بلوتوث چند نقطه‌ای و ANC شخصی‌سازی شده بهره می‌برد.

اخبار مرتبط:

اسپیکر ناتینگ با ظاهر عجیب دیده شد

بررسی ناتینگ فون ۲؛ یک اندرویدی خاص در کالبد آیفون