طبق گزارش‌های افشا شده، دوربین و تراشه وان پلاس 12 نسبت به نسل قبلی ارتقا خواهد یافت، این محصول جدید قبل از پایان سالجاری معرفی می‌شود.

وان پلاس 12 اولین محصول وان پلاس است که دارای زوم دوربین بالا و مجهز به دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر سری Imx9 سونی و دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و 64 مگاپیکسلی پریسکوپی با حسگر Omnivision ov64B است.

طبق اطلاعات به دست آمده، وان پلاس 12 از نمایشگر امولد 6.7 اینچی OLED با رزولوشن QHD و رفرش ریت 120 هرتزی ساخت سامسونگ با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. این دستگاه برخلاف وان پلاس 11 که دوربین سلفی آن در گوشه سمت چپ، بالای نمایشگر قرار دارد، به دوربین سلفی در بریدگی پانچ‌هول مرکزی بالای صفحه نمایش مجهز شده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، از دیگر ویژگی‌های نمایشگر وان پلاس می‌توان به وضوح 2k، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 100 یا 150 واتی اشاره کرد.

وان پلاس ۱۲

شایعات حاکی از آن است که این گوشی از طراحی متقارن در بخش ماژول دوربین وسط پنل پشتی برخوردار می‌شود و از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهد برد که احتمالا در پاییز از سری کوالکام معرفی خواهد شد.

با توجه به این که این دستگاه هنوز در فاز تولید اولیه قرار دارد تا زمان معرفی باید منتظر تغییرات بیشتری باشیم در حالی که فعلا ارتقای اصلی مربوط به دوربین آن است. با فاش شدن این اطلاعات و از آن جایی که 5 ماه تا زمان عرضه باقی مانده، به‌نظر می‌رسد شاهد تغییرات بیشتری خواهیم بود.

شرکت وان پلاس اطمینان دارد کاربران با اشتیاق منتظر عرضه این گوشی هستند ولی باید دید سایر جزئیات فاش نشده مانند رنگ، قیمت و طراحی این محصول می‌تواند نظر کاربران را جلب کند یا خیر؟

دوربین و تراشه وان پلاس ۱۲ ارتقا می‌یابد