استودیوی Rebellion اعلام کرد که بازی Sniper Elite 4 قرار است در سال جاری برای دستگاه‌های مک، ایپد و آیفون در دسترس قرار بگیرد. این بازی در ابتدا در سال 2017 برای ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و حال هفت سال پس از عرضه، محصولات مختلف اپل نیز میزبان این بازی خواهند بود.

در وبسایت استودیوی Rebellion ذکر شده که برای اجرای خوب و بدون مشکل بازی Sniper Elite 4 نیاز به داشتن آخرین و قوی‌ترین دستگاه‌های اپل، یعنی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس دارید. علاوه بر آن، این عنوان بر روی تمامی دستگاه‌های مک و ایپدی که از تراشه M1 شرکت اپل استفاده می‌کنند نیز قابل اجرا خواهد بود. این استودیو ذکر کرد: «بازی Sniper Elite 4 با بیش از 30 میلیون بازیکن، نامزد جایزه BAFTA و دریافت کننده هزاران جایزه دیگر، قرار است در فصل تعطیلات امسال بر روی آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس و هر ایپد و مکی که از تراشه M1 یا بهتر استفاده می‌کند، قابل بازی خواهد بود. تک‌تیراندازان افسانه‌ای حال می‌تواند با گوشی‌های هوشمند خود، به تقابل با نازی‌ها بروند!»

Sniper Elite game

همانطور که می‌دانید، بازی Sniper Elite 4 ماجرای تک‌تیراندازی در دوران جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد که در سال 1943 به ایتالیا می‌رود. این تک‌تیرانداز کارل فایربرن نام داشته و شما در نقش وی، با به کار بردن تجهیزاتی تاریخی اما بسیار قدرتمند، به مقابله با خطر جدی نازی‌ها برمی‌خیزید. یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین ویژگی‌های این بازی استفاده از دوربین کشتن ایکس ری است که زمانی که شما تیری به سمت دشمنان شلیک می‌کنید، اندام‌های داخلی‌شان و تاثیر گلوله بر آنان را به شکلی جذاب اما در عین حال دردناک به نمایش می‌گذارد.

با توجه به این که Sniper Elite 4 عنوانی متعلق به هفت سال پیش است، به طور قطع سخت‌افزارهای مدرن و جدید شرکت اپل مشکلی در رابطه با اجرای آن نخواهند داشت و کاربران قرار است تجربه‌ای روان از این اثر دوست داشتنی داشته باشند. ما شاهد اجرای خوب عناوین جدید و سنگینی چون Resident Evil 4 Remake و Death Stranding Director’s Cut با نرخ فریم بسیار معقول بر روی دستگاه‌های اپل بودیم پس انتظار می‌رود استودیوی Rebellion نیز مشکلی در راستای آماده سازی بازی‌اش برای این دستگاه‌ها نداشته باشد.

اخبار مرتبط: