شرکت کولر مستر کامپیوتر گیمینگ Sneaker X را با طراحی مانند کفش عرضه کرد که با طراحی جذاب و سخت‌افزار پیشرفته، ۳۸۰۰ دلار قیمت دارد.

شرکت کولر مستر (Cooler Master) که یک نام شناخته شده در صنعت گیم به‌شمار می‌رود از کامپیوتر گیمینگ جدید خود با نام Sneaker X رونمایی کرد. در طراحی این کامپیوتر خاص که سال گذشته برای ۳۰ سالگی این شرکت معرفی شد، از کفش ورزشی الهام گرفته شده و اکنون برای فروش در وب‌سایت آمازون قرار گرفته است. البته این اولین باری نیست که شرکت کولر مستر کامپیوتری با ظاهر عجیب عرضه کرده است و پیش از این هم در سال ۲۰۱۹ Shark X را که طراحی مانند یک کوسه داشت معرفی کرد.

علاوه بر ظاهر جذاب، Sneaker X از مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی برخوردار است و تجربه گیمینگ کم‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌کند. درون این دستگاه پردازنده ۱۶ هسته‌ای ۵.۴ گیگاهرتزی اینتل Core i7-13700K، کارت گرافیک RTX 4070/Ti انویدیا، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲ ترابایتی NVMe و مادربرد mini-ITX قرار گرفته است.

کامپیتور جدید کولر مستر

کامپیوتر گیمینگ Sneaker X از پنل‌های کناری سوراخ‌دار و یک فن مجهز به نورپردازی RGB برای خنک شدن بهره می‌برد. در قسمت بالا، جلو و پشت این دستگاه بریدگی‌هایی وجود دارد که می‌توان از آنها اجزای داخلی مانند منبع تغذیه، رم و مادربرد را مشاهده کرد. با نگاهی به درون این دستگاه متوجه می‌شوید که ۲ محفظه درون آن وجود دارد. درون یک محفظه مادربرد، پردازنده، رم و اسلات‌های M.2 برای جای‌گیری هارد SSD قرار می‌گیرند و محفظه دوم کارت گرافیک اختصاص دارد تا از خنک بودن و عملکرد آن اطمینان حاصل شود.

درون Sneaker X منبع تغذیه ۸۵۰ واتی SFX قرار گرفته است تا نیروی مورد نیاز تامین شود. همچنین رادیاتور خنک‌کننده مایع ۳۶۰ میلی‌متری AIO کف کیس قرار گرفته است تا علاوه‌بر حفظ ظاهر جذاب، عملکرد موثری داشته باشد. این دستگاه با قیمت ۳۸۰۰ دلار عرضه شده، علاوه‌بر آن یک نسخه دیگر با کارت گرافیک RTX 4070 به‌جای RTX 4070 Ti تولید شده است که ۳۵۰۰ دلار قیمت دارد.

اخبار مرتبط: