سامسونگ قصد دارد اسمارت تگ ۲ را مهر ماه امسال در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه کند.

سال ۲۰۲۱ سامسونگ از اسمارت تگ و اسمارت تگ پلاس پرده‌برداری کرد. با نصب این وسیله روی دستگاه‌های مختلف می‌توان آنها را ردیابی کرد. ماه گذشته اخباری مبنی بر توسعه و تولید نسخه دوم این دستگاه با نام اسمارت تگ ۲ توسط سامسونگ منتشر شد. پس از آن این دستگاه گواهی‌های متعددی از جمله گواهی بلوتوث، NBTC و FCC را دریافت کرد.

یکی از مشکلات نسخه اول اسمارت تگ، پشتیبانی نکردن از فناوری UWB (باند فوق عریض) بود که با عرضه اسمارت تگ پلاس و افزودن این ویژگی، مشکل حل شد. براساس گواهی‌های منتشر شده، این دستگاه هم از فناوری UWB بهره‌ خواهد برد. بر این اساس، مشخص نیست که سامسونگ نسخه پلاس اسمارت تگ ۲ را ارایه خواهد کرد یا خیر. همچنین تصویری از نمونه اولیه این دستگاه به‌نمایش درآمده که کیفیت بالایی ندارد.

samsung smart tag 2

با این اوصاف، به نظر می‌رسید تا معرفی و عرضه این دستگاه زمان زیادی باقی نمانده و اکنون به گزارش وب‌سایت MobileFun، این دستگاه قرار است مهر ماه معرفی شود. همچنین تصاویر باکیفیتی از تگ هوشمند سامسونگ منتشر شده که این دستگاه را در رنگ‌های سفید و مشکی نشان می‌دهد.

احتمالا این دستگاه از قابلیت Find My Device گوگل پشتیبانی خواهد کرد که در تمام گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی می‌شود.

با توجه به اینکه سامسونگ معمولا چند دستگاه را به‌صورت هم‌زمان معرفی کرده است، احتمال دارد که مهر ماه گلکسی اس ۲۳ FE و گلکسی تب اس ۹ FE هم معرفی و عرضه شود.

اخبار مرتبط: