امروز ویدئویی از مقایسه Silent Hill 2 Remake با نسخه اصلی در اینترنت به اشتراک گذاشته شد که نشان از پیشرفت‌های خارق‌العاده آن دارد.

همانطور که می‌دانید، نسخه اصلی در سال 2001 و برای کنسول پلی‌استیشن 2 منتشر شد. کانال یوتیوبی به نام ElAnalistaDeBits موفق شده مقایسه‌ای جذاب از نسخه بازسازی شده و نسخه اصلی به اشتراک بگذارد که جزئیاتی جالب و تماشایی را نشان می‌دهد. در این ویدئو، می‌توانیم تغییرات نسخه بازسازی شده در زمینه طراحی بصری، کیفیت بافت‌ها و جزئیات گیم‌پلی را ببینیم. با تماشای ویدئو، متوجه می‌شوید که بازسازی ساخته شده به دست استودیو ماهر Bloober Team یکی از بهترین بازی‌های خود را تحویل داده و چنان به ارتقای کیفیت این بازی پایبند بوده که اثری تحسین‌برانگیز تحویل داده است.

مقایسه Silent Hill 2 Remake با نسخه اصلی، پیشرفت‌های واضح این بازی را نشان می‌دهد. نظرات کاربران و البته منتقدان درباره این اثر، عمدتاً مثبت بوده و همگی استودیو Bloober Team را برای مدرنیزه کردن یکی از برترین آثار ترس و بقای کل دوران‌ها تحسین و تمجید کرده‌اند. در یکی از نقدها گفته شده که Silent Hill 2 Remake بهترین بازی ساخته Bloober Team است. این اثر، یک بازسازی وفادار به نسخه اصلی است که در عین حفظ تمام نکات و جزئیات مهمی که این بازی را به یکی از برترین‌ها تبدیل کرده بود، تا جای ممکن نیز مدرنیزه شده و در هر بخشی که تغییر یا گسترش محتوا ممکن بوده، این کار به دقت و وسواس تمام انجام شده است. بدون هیچ شکی، این بازی را می‌توان موفقیتی شگفت‌انگیز و البته برای بسیاری غافلگیرکننده نامید.

مقایسه Silent Hill 2 Remake

همانطور که می‌دانید، بازی Silent Hill 2 Remake قرار است در تاریخ 8 اکتبر (18 مهر ماه) بر روی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 عرضه شود. این بازی یک سال در انحصار پلی‌استیشن بوده و پس از پایان این زمان، گمان می‌رود که نسخه مختص به ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز به بازار عرضه شود تا دارندگان کنسول‌های مایکروسافت هم بتوانند یکی از بهترین بازسازی‌های چندسال اخیر را تجربه کنند.