امروز استودیوی بلوبر تیم به صورت رسمی از مدت زمان بازی Silent Hill 2 رونمایی کرد که به نظر می‌رسد محتوای مناسبی برای کاوش در بازی لحاظ شده است.

بر طبق اعلام استودیو سازنده، مدت زمان بازی Silent Hill 2 برای یک تجربه عادی بین 16 تا 18 ساعت از وقت شما را خواهد گرفت اما اگر بخواهید تمامی آیتم‌ها، مکان‌ها و رازهایی که سازندگان مخفی کرده‌اند را پیدا کنید، به بیش از 20 ساعت زمان نیاز دارید. به تازگی تریلری داستانی از این عنوان موردانتظار پخش شد که ما را با برخی از شخصیت‌های نمادین این اثر چون ادی و مری آشنا کرد. ماتئوس لنارت، طراح ارشد این بازی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، جزئیاتی از رازهای مخفی شده در این بازی را به اشتراک گذاشت.

در این پست، وی از مجموعه‌ای از ایموجی‌ها اشاره کرد که هر کدام به نوعی، به شش پایان نسخه اصلی این بازی اشاره دارند. وی در کنار این موضوع، تاکید کرد که قصد ندارد داستان بازی را از هیچ طریقی، حتی ایموجی‌ها، لو دهد. در پستی دیگر، وی درباره برخی از بهترین لحظاتی که در حین ساخت بازی Silent Hill 2 تجربه کرده، سخن گفت.

ماتئوس عنوان کرد که مدت زمان بازی Silent Hill 2 برای تجربه تمامی پایان‌های بازی و همچنین حالت نیو گیم پلاس بیشتر از 20 ساعت خواهد بود. بازیکنانی که قصد دارند محتوای بازی را به صورت تمام و کمال تجربه کنند، به زمانی بیشتر نیاز خواهند داشت. در ابتدا، طرفداران کهنه‌کار این مجموعه از انتخاب استودیو بلوبر تیم برای بازسازی این نسخه ناراضی بودند و احساس می‌کردند این استودیو استعداد کافی برای بازسازی این سری را نداشته و به آن ضربه خواهد زد. این استودیو آثار متعددی در کارنامه خود دارد که مجموعه‌ای چون Layers of Fear عملکردی موفقیت‌آمیز و ستودنی داشته اما از طرف دیگر آثاری چون Blair Witch و The Medium چندان تحسین برانگیز از آب درنیامده است.

نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 بیش از 20 ساعت طول می کشد تا به طور کامل انجام شود

به تازگی پیش‌نمایش‌هایی از بازی Silent Hill 2 منتشر شده و ژورنالیست‌های مختلفی از رسانه‌های دنیای گیمینگ، به تجربه ساعت‌های اولیه این بازی پرداخته‌اند. نظراتی که این افراد به اشتراک گذاشتند عمدتاً مثبت بوده و نشان از تحولی تماشایی در این بازی و همچنین اضافه شدن جزئیاتی هیجان‌انگیز به این بازی دارد. به نظر می‌رسد بلوبر تیم حتی پایان جدیدی برای این بازی لحاظ کرده باشد که تا به این لحظه هنوز به صورت رسمی تایید نشده و فقط حدس و گمان است. اتسمفر تاریک، سنگین و گیرای بازی به لطف موتور Unreal Engine 5 به بهترین شکل ممکن از آب درآمده و حس و حال نسخه اصلی را به صورت کامل منتقل می‌کند.

علاوه بر تغییرات گرافیکی، بازسازی Silent Hill 2 سیستم مبارزاتی جدیدی به این بازی اضافه می‎‌کند که بر طبق نظر شما، می‌تواند انتخابی خوب یا فاجعه‌بار باشد. در نسخه اصلی، استایل مبارزات بازی به دلیل کنترل سخت شخصیت اصلی و سلاح‌های وی، طاقت‌فرسا بوده و زاویه دوربین ثابت نیز نه تنها کمکی نمی‌کرد بلکه حتی شرایط را بدتر نیز کرده بود. تمامی این مشکلات در این بازسازی رفع شده باید دید محصول نهایی با رفع این مشکلات، چگونه از آب در می‌آید.

بازی Silent Hill 2 قرار است در تاریخ 8 اکتبر سال 2024 (سه شنبه 17 مهر) به صورت جهانی منتشر شود. کسانی که تمایل به تجربه زودهنگام این بازی و دریافت برخی محتواهای اضافی دارند، می‌توانند نسخه Digital Deluxe Edition را خریداری کنند که اجازه تجربه بازی دو روز قبل از عرضه جهانی آن را می‌دهد. این اثر در تاریخ اعلام شده بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. تا به این لحظه خبری از سوی ناشر یا استودیو سازنده در مورد نسخه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس مطرح نشده و مشخص نیست که این بازی بر روی کنسول‌های مایکروسافت عرضه خواهد شد یا خیر.