شاتل موبایل با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از سیم‌کارت‌های هوشمند این اپراتور رونمایی می‌کند.

روابط عمومی اپراتور شاتل اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد با ارائه سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل در نمایشگاه دائم بین‌المللی سالانه به معرفی جدیدترین دستاوردها و خدمات خود در حوزه ارتباطات بپردازد. این شرکت اعلام کرد که علاوه بر ارائه خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت همراه 5G و همچنین خدمات مکالمه و پیامک، امکان اتصال خودکار به شبکه‌های سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل را که دارای شبکه‌های رادیوئی هستند، فراهم کرده است. همچنین روابط عمومی شاتل موبایل دراین رابطه افزود که با بررسی مداوم شبکه‌های رادیوئی موجود در محدوده جغرافیایی مشترکان، باکیفیت‌ترین و بهترین شبکه را برای اتصال مشترک در هر منطقه انتخاب می‌کند.

سیم کارت شاتل

اما سازو کار خدمت موردنظر که به آن «مدیریت دستی شبکه میزبان» گفته می‌شود به این صورت است که با کمک این قابلیت هرکدام از مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #8*1* ازطریق اپلیکیشن «شاتل موبایل من» یا «مدیریت اینترنتی حساب» نسبت به شبکه رادیویی میزبان اطلاعات کسب کرده و درصورت نیاز به‌صورت دستی شبکه میزبان را تغییر دهند.

علاوه براین شاتل موبایل قرار است تا دراین نمایشگاه به معرفی راه‌کارهای سازمانی بپردازد که یکی از این خدمات سازمانی، سرویس پیامک خدماتی شاتل موبایل است. این سرویس امکان ارسال پیامک سازمانی خدماتی را بدون واسطه و به دو روش در اختیار مشترکان شاتل موبایل قرار می‌دهد. روش موردنظر عبارتند از : وب سرویس، پنل

اما از دیگر راه‌کارهای سازمانی که شاتل موبایل ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • راهکار APN-VPN برای ارتباط درون سازمانی بدون استفاده از اینترنت
  • عرضه سیم‌کارت‌ با برند اختصاصی برای هر سازمان یا شرکت
  • ارائه IP استاتیک روی سیم‌کارت‌ها برای داشتن شناسه اختصاصی، منحصر به‌فرد و معتبر در اینترنت به شکل دائمی
  • «موبایل کانکت» به‌عنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیم‌کارت