برنامه Dropship سامسونگ به اشتراک گذاری فایل‌های متقابل پلتفرم را به ارمغان می‌آورد. نرم افزاری که انتظار می‌رفت برای گوشی‌های سامسونگ، زودتر از اینها تولید و معرفی شود.

برای اشتراک گذاری فایل، سامسونگ یک برنامه جدید به را راه اندازی کرده است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را بین انواع دستگاه‌ها انتقال دهید. این اپلیکیشن Dropship نام دارد و در حال حاضر از طریق فروشگاه گلکسی در انحصار کاربران کره جنوبی است.

نرم افزار Dropship به شما این امکان را می‌دهد تا با آپلود آنها از دستگاه میزبان و سپس تولید کد QR که دیگران برای دریافت فایل اسکن می‌کنند، روزانه تا 5 گیگابایت فایل را به اشتراک بگذارید.

برای انتقال فایل فرستنده فایل باید یک دستگاه Android 13 با OneUI 5 داشته باشد. در حال حاضر یک برنامه انحصاری برای سری Galaxy S22 به شمار می‌رود، البته حساب کاربری سامسونگ هم نیاز است. ولی گیرنده نیازی به داشتن برنامه یا حساب ثبت شده سامسونگ ندارد و فقط کد QR را اسکن می‌کند که بارگیری فایل را به صورت خودکار اولیه می‌کند.

امیدواریم که به زودی این اپلیکیشن اختصاصی سامسونگ برای سایر گوشی‌ها نیز در دسترس و قابل استفاده شود.

معرفی اپلیکیشن: در مقاله هایی که در ادامه نام بردیم، برایتان اپلیکیشن های آموزش زبان در خانه، اپلیکیشن های لاغری ایرانی و اپلیکیشن های ادیت عکس را معرفی کرده‌ایم. این نرم افزار ها هم برای اندروید و هم iOS در دسترس و قابل نصب و استفاده هستند.