شرکت آنر به‌صورت رسمی اعلام کرد که تاریخ عرضه گوشی V Purse ۲۸ شهریور ماه خواهد بود، البته این دستگاه فقط در چین عرضه می‌شود.

۳۱ مرداد ماه شرکت آنر گوشی جدید V Purse را معرفی کرد. این دستگاه درحقیقت یک گوشی تاشو با طراحی یک کیف دستی است که یک بند چرم مصنوعی یا زنجیر هم به آن متصل شده است. هنگام معرفی آن در رویداد IFA ۲۰۲۳، مشخص نبود که آیا گوشی تاشو آنر به‌صورت محدود و خاص عرضه می‌شود یا در معرض فروش برای همه علاقمندان قرار خواهد گرفت، اما امروز اعلام شد که ۲۸ شهریور ماه، تاریخ عرضه آنر V Purse خواهد بود.

البته این تاریخ متعلق به فروش آن در چین است و هنوز مشخص نشده که چه تاریخی خارج از چین عرضه می‌شود یا اینکه فروش آن به‌صورت اختصاصی در چین باقی می‌ماند.

از نظر مشخصات، آنر V Purse شباهت زیادی به میت ایکس اس ۲ هواوی دارد. این گوشی هم از صفحه‌نمایش تاشو خارجی بهره می‌برد و به‌شکل تا‌شده، صفحه‌نمایش خارج دستگاه قرار می‌گیرد. در حالت تاشده، ضخامت آن فقط ۹ میلی‌متر است که آن را تبدیل به یکی از نازک‌ترین گوشی‌های هوشمند تاشو می‌کند. احتمالا علت آن، استفاده از یک نمایشگر تاشو خارجی به‌جای یک نمایشگر تاشو داخلی و یک صفحه‌نمایش خارجی مورد استفاده در گوشی‌های تاشو دیگر است.

پوستر تاریخ عرضه Honor V Purse

V Purse برخلاف نامش (Purse: کیف پول یا کیف دستی)، یک وسیله برای قرار دادن وسایل داخل آن نیست و فقط کارایی مشابه گوشی‌های هوشمند را دارد. با این وجود می‌توان مانند یک کیف‌دستی، بند آن را روی شانه قرار داد تا آویزان شود. آنر از این دستگاه با عنوان «طراحی مد فیزیکی-دیجیتالی» یاد می‌کند که عناصری مانند بند فیزیکی را با قابلیت دیجیتالی صفحه‌نمایش همیشه روشن تلفیق کرده است.

علاوه‌بر آن، با تغییر بند و محتوای نمایشگر می‌توان از این دستگاه برای موقعیت‌های مختلف مانند اداری و تفریح استفاده کرد تا ظاهر آن متناسب باشد. بنابراین می‌توان به‌جای تهیه چند کیف دستی مختلف، فقط با تهیه چند بند برای گوشی تاشو V Purse آنر در همه موقعیت‌ها ظاهری هماهنگ داشت.

براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 778G و شارژ سریع ۳۵ واتی بهره می‌برد و تا سقف ۴۰۰ هزار بار تاشدن، عملکرد خود را حفظ می‌کند.

اخبار مرتبط: