پس از انتشار نسخه بتای WhatsApp برای اندروید با شماره 2.22.24.2، که تغییراتی را برای طرح‌بندی زمانی که یک تصویر، ویدیو، GIF یا سند، همراه با یک عنوان بازارسال می‌شود، به ارمغان می‌آورد، این اپلیکیشن اکنون در حال آزمایش برخی از پیشرفت‌ها برای ارسال پیام به خود در واتساپ برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا است. این قابلیت در واتساپ بتا برای اندروید و iOS خواهد بود.

پس از انتشار نسخه بتا واتس اپ برای اندروید 2.22.24.2، واتس اپ اکنون یک آزمایش جزئی را با ارسال «پیام‌هایی با خودتان» برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا راه‌اندازی می‌کند. برای محدود کردن اطلاعات نادرست، لازم است مشخص شود که همیشه امکان ارسال پیام به شماره تلفن شخصی شما وجود داشته است، اما برای باز کردن آن در واتساپ برای اندروید باید از کلیک به WhatsApp استفاده کنید. پس از به‌روزرسانی به آخرین نسخه برنامه اندروید، برخی از آزمایش‌کنندگان بتا متوجه شدند که واتس‌اپ اکنون آن چت را بانام من (شما) و موضوع «پیام به خودت» برجسته می‌کند:

sending-message-to-yourself-in-whatsapp

از آنجایی‌ که برخی از شما تعجب کرده‌اید که چه تغییراتی هنگام ارسال پیام به شماره تلفن خود پس از به‌روزرسانی وجود دارد، پاسخ این است: هیچ‌چیز. واتساپ فقط با استفاده از یک عنوان متفاوت، چت را با شماره تلفن خود برجسته می‌کند. ما همچنین می‌خواهیم از این مقاله استفاده کنیم و اعلام کنیم که برخی از آزمایش‌کنندگان بتا نیز ممکن است از مدتی قبل متوجه همگام‌سازی بهتر پیام‌ها در چت با شماره تلفن خود شده باشند: اگر با شماره تلفن خود پیامی به چت ارسال کنید، همیشه با سایر دستگاه‌های مرتبط شما همگام‌سازی می‌شود زیرا استفاده از چند دستگاه دیگر یک ویژگی پشتیبانی شده است.

علاوه بر این، به لطف به‌روزرسانی آینده برنامه اندروید، چت با شماره تلفن شما نیز در لیست مخاطبین شما در واتساپ در دسترس خواهد بود.

بنابراین اگر کاربران هنوز چت خود را نداشته باشند، راحت‌تر می‌توانند به چت خود دسترسی پیدا کنند. لیست چت‌ها در حال حاضر، شماره تلفن شما در لیست مخاطبین شما قابل‌مشاهده نیست، بنابراین برای باز کردن آن باید از روی WhatsApp کلیک کنید.

توجه داشته باشید که، حتی اگر این اسکرین شات از واتساپ بتا برای اندروید گرفته‌شده باشد، واتساپ نیز با استفاده از عنوان «به خودت پیام بده» را برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا پس از نصب بتا واتس اپ برای iOS 22.23.0.70، چت با شماره تلفن شما را برجسته می‌کند.

گپ با خودتان اکنون با استفاده از یک عنوان متفاوت برای برخی آزمایش‌کنندگان بتا برجسته شده است و در روزهای آینده برای کاربران بیشتری عرضه می‌شود. در مورد امکان مشاهده شماره تلفن خود در لیست مخاطبین، در به‌روزرسانی بعدی برنامه در دسترس خواهد بود. WABetaInfo را در توییتر دنبال کنید تا اخبار و سایر تغییرات اعمال‌شده در واتساپ بتا برای نسخه‌های اندروید، iOS، وب و دسکتاپ را کشف کنید!

خبر مرتبط: بی صدا شدن پیام‌ها در گروه‌های شلوغ واتساپ