در حالی‌که کریستیانو رونالدو دیروز به همراه تیم النصر عربستان برای بازی با تیم پرسپولیس به تهران آمده، سفر وی با حاشیه‌های بسیاری همراه شده که از آن جمله می‌توان به فروش لوازم رونالدو روی سایت دیوار اشاره کرد.

سفر افراد سلبریتی و فوتبالیست‌ها به هر کشوری با حاشیه‌های بسیاری همراه است و ایران نیز از این قضیه مستثنی نیست. رفتار مردم در رابطه با ستاره فوتبال جهان، اصلا تعجب برانگیز نیست چراکه در همه جای دنیا در مواجهه با افراد سرشناس و مشهور، مردم به استقبال آنها می‌روند، دوست دارند این افراد را از نزدیک ببینند و از آنها عکس و فیلم و امضا بگیرند.

اما موضوعاتی که در این سفر خبرساز شده، بازتاب خبر فروش لوازم استفاده شده رونالدو روی سایت دیوار در رسانه‌های خارجی است. ظاهرا برخی از افراد اقدام به انتشار آگهی‌هایی از لوازم استفاده شده رونالدو از جمله دستمال‌ کاغذی وی با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان و تار موی وی روی سایت دیوار کرده‌اند و چند آگهی دیگر که خبرگزاری‌های عربستان با انتشار تصاویر اسکرین‌شاتی از این آگهی‌ها، به آنها پرداخته‌اند.

از دیگر حاشیه‌های سفر رونالدو به ایران هدیه پرسپولیس به این ستاره فوتبال است که ظاهرا یک فرش ابریشمی دستباف گران‌قیمت بوده است. این ستاره سرشناس فوتبال جهان هم‌اکنون در هتل اسپیناس پالاس اقامت دارد و ظاهرا بسیاری از طرفداران وی اقدام به اجاره اتاق‌هایی در این هتل با قیمت‌های نجومی کرده‌اند تا از نزدیک رونالدو را ببینند.