سامسونگ با انتشار یک تیزر تبلیغاتی جدید، اطلاعات تازه‌ای از گلکسی زد فلیپ 5 شامل رنگ‌بندی و طراحی جدید لولای دستگاه قبل از رویداد آنپکد فاش کرد.

براساس آخرین اخبار، سامسونگ چهارم مرداد ماه در مراسم آنپکد از گوشی تاشو زد فلیپ 5 و زد فولد 5 رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ در تیزر تبلیغاتی که پیشتر منتشر شده بود با استفاده از تم ترس که بیشتر جنبه‌ زیبایی گوشی را نمایش می‌داد قصد داشت کاربران را هیبنوتیزم کند تا تمایل خرید این گوشی را در آنها برانگیخته کند. اما به تازگی اطلاعاتی درباره تنوع رنگ و طراحی جدید لولا منتشر کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی زد فلیپ 5 در رنگ‌های سبز روشن، بژ، خاکستری و صورتی روشن عرضه خواهد شد. در طراحی جدید لولای گوشی، فاصله بین دو صفحه در حین تاشدن از بین رفته و صفحه نمایش در زمان باز شدن صاف و یکدست است و همانند سایر گوشی‌های تاشو، نمایشگر برآمدگی نخواهد داشت.

طراحی صفحه نمایش سامسونگ گلکسی Z Flip5

با دقت زیاد به تصاویر منتشر شده از گلکسی زد فیلیپ 5 متوجه می‌شویم که این گوشی از طراحی نمایشگر بدون شکاف نسبت به گلکسی زد فلیپ 4 و نسل قبل بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه، نمایشگر خارجی آن است که در مقایسه با نسل قبلی 1.5 اینچ افزایش یافته و به 3.4 اینچ ارتقا می‌یابد که برای کاربران چشمگیر خواهد بود و از ویجت‌های مانند تقویم، پیام‌ها، کیبورد تمام صفحه، گوگل مپ، یوتیوب و کیف پول الکترونیکی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از سیستم‌عامل اندروید 13 پشتیبانی می‌کند و از 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و مجهز به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در پنل جلو است. انتظار می‌رود گوشی مذکور به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شود و از استاندارد Ipx8 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و قطرات آب مقاومت کند.

آیا سامسونگ با ورود گوشی گلکسی زد فیلیپ 5 به بازار، همچنان در رده گوشی‌های تاشو بی‌رقیب خواهد ماند؟

اولین تیزر تبلیغاتی گلکسی زد فیلیپ ۵ منتشر شد