اوایل این هفته، شرکت سامسونگ تایید کرد که مراسم Galaxy Unpacked 2024 در تاریخ 10 جولای (20 تیر) در پاریس و شهر فرانسه برگزار خواهد شد. حال بر طبق اطلاعات لو رفته جدید، تصاویری از قاب گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 منتشر شد.

یکی از مهم‌ترین رویدادها در مراسم Galaxy Unpacked 2024 معرفی دو گوشی تاشوی جدید، یعنی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 خواهد بود که یکی از موردانتظارترین دستگاه‌های سامسونگ هستند. تقریباً در دو هفته دیگر، این دو دستگاه به صورت رسمی معرفی شده بر شایعات متنوع پیرامون خود، پایان می‌دهند. تا به این لحظه، اطلاعات لو رفته مختلف تاکید کرده‌اند که این دو دستگاه نسبت به نسخه‌های پیشین خود، تنها تغییراتی جزئی خواهند داشت و ظاهرشان با تفاوت چندان بزرگی مواجه نخواهد شد.

لیکری معروف در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اقدام به منتشر کردن تصاویری از اکسسوری‌های این دو گوشی کرده که یکی از آنان قاب گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 است. این تصاویر رسمی بوده و با توجه به جزئیات مختلف آنان، می‌توانیم تا حدودی تصویری از طراحی کلی این دو دستگاه مورد انتظار نیز در ذهن داشته باشیم.

همانطور که می‌بینید، قاب گلکسی زد فلیپ 6 حالتی مانند یک جاکلیدی دارد و در سه رنگ آبی، سبز و خاکستری عرضه شده است. این طراحی باعث می‌شود حمل گوشی راحت‌ و آسان شود. از این تصاویر می‌توانیم ببینیم که لنزهای گلکسی زد فلیپ 6 زیباتر از نسخه قبل از آب درآمده و واضح است که سامسونگ این نکته را مدنظر داشته است. به نظر می‌رسد شایعات مربوط به اضافه شدن لنز 50 مگاپیکسلی و افزایش اندازه صفحه خارجی درست باشند و این تصاویر نیز تا حدودی این نکات را نمایش می‌دهند.

قاب گلکسی زد فولد 6

کاربران امیدوار بودند که در گلکسی زد فولد 6، جایی برای قرارگیری قلم S Pen تعبیه شود که متاسفانه به نظر می‌رسد به این خواسته توجهی نشده است زیرا در قاب گلکسی زد فولد 6 جایگاهی برای این قلم در نظر گرفته شده و این قلم در همانجا جای می‌گیرد. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای دو قاب باشد که در یکی از آنان، پشتش صاف و بدون هیچ اضافاتی است اما در نسخه دیگر، استندی برای آن در نظر گرفته شده. فریم این دستگاه از جنس تیتانیوم خواهد بود و واضح است که حاشیه‌های آن نیز کاهش، گوشه‌هایش واضح‌تر و به طور کلی، دستگاه بیشتر حالتی جعبه‌مانند پیدا کرده است. گوشه‌های نوک‌تیز این دستگاه حس و حال گلکسی اس 24 اولترا را زنده می‌کند. در پشت دستگاه نیز به وضوح می‌توانیم نحوه قرارگیری سه دوربین آن را مشاهده کنیم.

قاب گلکسی زد فولد 6 یک نسخه خاص دارد که به نظر می‌رسد حمل آن راحت و استندی نیز برای استفاده‌های مختلف قرار گرفته باشد که این قاب را محصولی منحصر به فرد تبدیل می‌کند. انتظار می‌رود این قاب‌ها قیمتی برابر با 50 تا 80 دلار داشته باشند اما در بعضی شرایط مانند پیش خرید، سامسونگ به رایگان قاب‌های موردنظر را به مشتریان تقدیم می‌کند. رزرو پیش از موعد خرید گوشی‌های تاشوی سامسونگ در حال حاضر و با مراجعه به وبسایت سامسونگ امکان‌پذیر است اما برای آن، باید 50 دلار بپردازید.