طبق‌گزارش‌ها، سامسونگ درحال کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود است که می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی باریک‌تر از مدل‌های فعلی باشد.

درحالی‌که گلکسی‌زدفولد6 به اندازه اکثر رقبای چینیش باریک نیست، گزارش‌ها حاکی‌از تلاش سامسونگ برای ساخت گوشی‌های سری گلکسی‌زدفولد آینده به باریکی گوشی‌های تخت سری گلکسی‌اس است. اگر این گزارش جدید درست باشد، نشان می‌دهد که سامسونگ به نظرات مشتریان گوش می‌دهد و تمرکرش را بر روی باریک‌تر شدن گوشی‌های تاشو گذاشته است اما ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

طبق‌گزارش‌ها گلکسی‌زدفولد7 ممکن است باریک‌تر از 10 میلی‌متر باشد. گزارشی جدید از KED Global ادعا می‌کند که رئیس بخش موبایل سامسونگ از مهندسان شرکت خواسته است تا گوشی‌های گلکسی‌زدفلیپ و گلکسی‌زدفولد را باریک‌تر کنند. درواقع، او می‌خواهد یک گوشی هوشمند تاشو فوق‌العاده باریک به باریکی گوشی‌های سری گلکسی‌اس توسعه دهند.

مدیر موبایل سامسونگ به مهندسان گفته است که گلکسی Z فولد سال آینده را 7 باریکتر از گلکسی اس 24 اولترا بسازند.

جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی‌اس، یعنی گلکسی‌اس24 اولترا، 8.4 میلی‌متر و گلکسی‌اس24 و گلکسی‌اس 24 پلاس به ترتیب 7.6 و 7.7 میلی‌متر ضخامت دارند. بنابراین، اگر سامسونگ موفق شود، گلکسی‌زدفلیپ7 و گلکسی‌زدفولد7 می‌توانند تقریباً به اندازه 8.4 میلی‌متر باریک باشند. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ تا پایان سال جاری، گلکسی‌زدفولد6 اسلیم (یا گلکسی‌زدفولد6 اولترا) را رونمایی خواهد کرد. این گوشی به اندازه 10 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و دارای صفحه نمایش 8 اینچی خواهد بود.

اگر این اطلاعات دقیق باشد، گوشی تاشو کتابی بعدی سامسونگ با رقبای برندهای چینی برابری خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی‌ازآن است که مدل‌های آینده این خط تولید حتی باریک‌تر خواهند بود. گلکسی‌زدفولد6 که هفته گذشته در پاریس معرفی شد، 12.1 میلی‌متر ضخامت دارد. طراحی آن را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.