طبق روند هر ساله، سامسونگ نسخه جدید گوشی‌های تاشو خود را با نام‌های W24 و W24 Flip به بازار چین عرضه کرد.

سامسونگ W24 و W24 Flip نسخه‌های پیشرفته و انحصاری از گوشی‌های تاشو Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 هستند که این دستگاه‌ها با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار چین معرفی شدند. هر دو گوشی تاشو دارای پنل پشتی سرامیکی هستند که نسبت به شیشه ماتی که سامسونگ در گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 استفاده کرده، در برابر خش مقاوم‌تر است.

از نظر طراحی، W24 دارای قاب طلایی و طرح رنگ خاکستری است، در حالی‌که W24 Flip از ترکیب رنگ سیاه و سفید با قاب طلایی بهره می‌برد. هر دو مدل مجهز به قاب‌های آلومینیومی مقاوم و نمایشگر تاشو UTG هستند. سامسونگ W24 دارای یک نمایشگر خارجی ۶.۲ اینچی و یک نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی است که هر دو از حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت و نرخ تازه‎‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنند.

صفحه نمایش داخلی این دستگاه دارای رزولوشن ۲۱۷۶ در ۱۸۱۲ پیکسلی و نمایشگر خارجی نیز رزولوشن ۲۳۱۶ در ۹۰۴ پیکسلی را ارائه می‌دهد. این گوشی تاشو مجهز به یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی، دوربین زیر نمایشگر ۴ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین زوم ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض است.

Samsung-W24

این دستگاه از زوم اپتیکال ۳ برابر و زوم دیجیتال ۳۰ برابری پشتیبانی می‌کند. سامسونگ در این گوشی از باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده کرده است که از شارژ سیمی ۲۵ واتی تغذیه می‌کند.

گوشی W24 Flip دارای نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی و با حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیتی، نرخ تازه‌سازی متغیر ا تا ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ است. نمایشگر خارجی آن نیز با ابعاد ۳.۴ اینچی از حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت، نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتزی و رزولوشن ۷۲۰ در ۷۴۸ بهره برده است.

این گوشی دارای یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی برای لنز اصلی و فوق عریض است که از زوم دیجیتال ۱۰ برابر پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ بی‌سیم ۲۵ واتی تغذیه می‌کند.

سامسونگ W24 با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه با قیمت ۲۱۹۸ دلار و W24 Flip با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱۳۷۴ دلار در بازار چین عرضه شد. فروش این گوشی‌ها از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود.

سامسونگ ابتدا فروش W24 و W24 Flip خود را در بازار چین آغاز کرده است. باید دید آیا این شرکت W24 و W24 Flip را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد یا خیر؟

خبر مرتبط: گلکسی زد فولد ۵، گران‌ترین تاشو؛ حریف آنر مجیک V2 نمی‌شود