جام بزرگ #PlayGalaxy در هند توانست بیشتر از 150 میلیون کاربر را برای تماشای قابلیت‌های سخت‌افزاری و گیمینگ گلکسی زد فولد 6 گردهم آورد.

سامسونگ، شرکت پیشرو در حوزه الکترونیک، به تازگی دومین دوره از رویداد بازی‌های هیجان‌انگیز با نام جام #PlayGalaxy را در هند برگزار کرد. در این رویداد، از گوشی تاشوی جدید Galaxy Z Fold 6 رونمایی شد ‌که با جذب بیش از 150 میلیون کاربر به یکی از بزرگ‌ترین مسابقات در هند تبدیل کرد.

باتوجه‌به گفته‌های سامسونگ، چندین پیشرفت سخت‌افزاری در Galaxy Z Fold 6 به منظور بهبود تجربه بازی کاربران اعمال شده‌است. این گوشی تاشوی جدید با صفحه نمایش بهبود‌یافته، قدرت پردازش برتر، بهره‌وری باتری بیشتر و سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته، نوید یک تجربه گیمینگ فوق‌العاده را به‌کاربران می‌دهد.

وبسایت رسمی سامسونگ و پلتفرم‌های بازی محبوب مختلف، جام #PlayGalaxy را به صورت زنده از ساعت ۱:۰۰ بعد از ظهر تا ۸:۰۰ شب (به وقت هند) در ۱۱ جولای پخش کردند. علاوه‌بر‌این، بیش از ۱۰۰ فروشگاه اختصاصی سامسونگ در سراسر هند میزبان پخش زنده این رویداد بودند.

جام #PlayGalaxy به‌صورت زنده از ساعت 13:00 تا 20:00 (به وقت هند) درتاریخ 11 جولای از وب‌سایت رسمی سامسونگ و پلتفرم‌های بازی محبوب مختلف پخش شد؛ علاوه‌بر‌این، بیش از 100 فروشگاه اختصاصی سامسونگ در سراسر هند میزبان پخش زنده این رویداد بودند و گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 را با تخفیف‌های قابل‌توجهی به‌فروش می‌رساندند.

گلکسی زد فولد 6

جام #PlayGalaxy 2.0 میزبان برخی از برترین استعدادهای بازی هند از جمله 9 گیمر قهرمان و 40 گیمر برجسته از جامعه #PlayGalaxy سامسونگ بود. شرکت‌کنندگان برجسته شامل نامان مانور معروف به Mortal, پایال دهاره میتپات معروف به Mithilesh Pathankar و گیمرفلیت معروف به Anshu Bisht بودند که همگی به‌خاطر مشارکت‌هایشان در صحنه ورزش‌های الکترونیک شناخته شده‌اند.

در این رویداد ۱۲ تیم متشکل از ۴۸ گیمر برای کسب جام معتبر #PlayGalaxy فصل ۲.۰ با هم رقابت کردند. این رقابت شامل بازی شدید روی پنج نقشه مختلف Battlegrounds Mobile India (BGMI) بود که در یک روز به مدت شش ساعت ادامه داشت. در نهایت، تیم «Delhi AI Legends» پس از پنج مسابقه با کسب بیشترین امتیاز پیروز شد و عنوان ارزشمند را به دست آورد.

در رویداد یادشده 12 تیم متشکل از 48 گیمر برای کسب جام معتبر #PlayGalaxy در فصل دوم با یک‌دیگر رقابت کردند. این رقابت شامل بازی روی پنج نقشه مختلف Battlegrounds Mobile India (BGMI) بود که در یک روز به مدت شش ساعت ادامه داشت؛ پس‌از پنچ مسابقه، تیم «Delhi AI Legends» با کسب بیشترین امتیاز پیروز شد و عنوان ارزشمند را به‌دست آورد.

جام #PlayGalaxy نشان داد نسخه ویژه تراشه سیلیکونی Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy به‌گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 قدرت می‌دهد و درمقایسه‌با سایر پرچمداران مانند گلکسی S24 اولترا یا وان پلاس 12 عملکرد یکسانی دارد. آدیتیا بابار، معاون بخش MX Business در سامسونگ هند، اظهار داشت: «سامسونگ متعهد به‌ارائه دستگاه‌های قدرت‌مندی است که قادر به‌مدیریت برنامه‌های گرافیکی شدید هستند. گوشی تاشو Galaxy Z Fold 6 تجربه‌ای بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان به بازی به‌نمایش می‌گذارد».