به لطف تحریم‌های گسترده هوآوی در بازار موبایل، سامسونگ حالا بیشترین فروش گوشی‌های تاشو را به دست آورده است. این شرکت سعی کرده تا با عرضه دو مدل دستگاه تاشو، نظر تمامی کاربران را جلب کند و دستگاه کاربردی را به آن‌ها عرضه کند. اما شایعات جدید اعلام کردند که گوشی تاشو سه‌گانه سامسونگ هم در راه است تا کاربران حرفه‌ای‌تر را خوشحال کند.

سری گوشی‌های تاشو این شرکت شامل دو نسخه فلیپ و فولد می‌شود. گوشی‌های فلیپ اندازه مناسبی دارند و لولای آن‌ها به صورت افقی در مرکز صفحه نمایش قرار گرفته است. از طرف دیگر، با پرداخت قیمت بالاتر می‌توانید دستگاه‌های فولد را خریداری کنید که اندازه بزرگ‌تری دارند و لولای آن‌ها به صورت عمودی در مرکز صفحه نمایش قرار گرفته است.

هردو دستگاه ذکر شده قرار است به زودی بروزرسانی شوند و نسل پنجم آن‌ها به بازار عرضه شود. اما طبق اطلاعاتی که یکی از افشاگران منتشر کرده است، سامسونگ قصد دارد در سال جاری یک گوشی تاشو سه‌گانه را هم به بازار عرضه کند که ویژگی‌های خاص خود را دارد. شایعات زیادی در مورد گلکسی S23 FE و زمان رونمایی آن منتشر شده بود.

اما حالا این افشاگر اعلام کرده که این دستگاه با گوشی تاشو سه‌گانه جایگزین شده است. اگر این موضوع درست باشد، حذف نسل جدید FE ناراحت کننده به نظر می‌رسد اما عرضه یک نوع جدید از دستگاه‌های تاشو کمی هیجان انگیزتر است. سامسونگ در آخرین نمایشگاه خود، صفحه نمایش اولدی را به نمایش گذاشت که می‌توانست از طریق دو لولا تا شود و احتمال می‌رود که از نسخه بهبود یافته آن در دستگاه بعدی خود استفاده کند.

توییت درباره گوشی تاشو سه‌گانه سامسونگ

جزئیات منتشر شده نشان می‌دهد که قرار است در این دستگاه از همان تراشه سری گلکسی S23 (نسخه بهبود یافته از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2) استفاده شود. آخرین شایعات منتشر شده در مورد گلکسی زد فولد 5 اعلام کردند که این دستگاه قرار است از لولای قطره‌ای در صفحه نمایش خود استفاده کند. استفاده از این لولا به دستگاه کمک می‌کند تا فرورفتگی میان صفحه نمایش را کمتر کند و دو لبه آن در زمان تا شدن دقیقا روی هم قرار بگیرند.

پیش‌بینی می‌شود که از همین نوع لولا در دستگاه جدید سامسونگ استفاده شود. البته بعید است که این دستگاه مثل دیگر گوشی‌های تاشو سامسونگ از گواهی مقاومت در برابر آب برخوردار باشد. البته هنوز هم عرضه این دستگاه یا S23 FE قطعی نیست و تا زمان برگزاری رویداد سامسونگ ممکن است شایعات بیشتری از آن‌ها منتشر شود.

اخبار مرتبط: اخبار جدید در مورد پردازنده گلکسی S23 FE