کیبورد و برنامه نوت سامسونگ قرار است در One UI 6.1 به هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز شده تا کاربران بتوانند با انتخاب لحن مورد نظر، از آن برای نوشتن متن یا تبدیل متن دست نویس به مقاله حرفه‌ای استفاده کنند.

شرکت سامسونگ قرار است ۴ روز دیگر در مراسم گلکسی آنپکد از پرچمداران سری S24 رونمایی کند. تاکنون اخبار و شایعات متعددی درباره سری جدید منتشر شده است که درک خوبی از محصولات جدید به ما می‌دهد. همچنین در این مراسم احتمالا سامسونگ به معرفی Galaxy AI، هوش مصنوعی جدید می‌پردازد که قرار است در سری گلکسی S24 قرار بگیرد تا کاربران بتوانند به‌صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت از هوش مصنوعی بهره ببرند. اکنون شایعه جدیدی از قابلیت‌های Galaxy AI منتشر شده که ۲ ویژگی دیگر این هوش مصنوعی را نشان می‌دهد.

حساب TechDroider در ایکس، تصاویر جدیدی از کیبورد و برنامه نوت سامسونگ منتشر کرد که قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی را برای سرویس‌های سامسونگ به‌نمایش می‌گذارد. درحقیقت، این اولین باری نیست که سامسونگ سرویس‌هایش را به هوش مصنوعی مجهز می‌کند و پیش از این برنامه گالری برای ویرایش هوشمند و حذف اشیا درون تصویر در به‌روزرسانی One UI 6 به هوش مصنوعی مجهز شد.

صفحه کلید سامسونگ

براساس گزارش منتشر شده، پس از به‌روزرسانی One UI 6.1 برنامه‌های کیبورد و نوت سامسونگ می‌توانند صفحات وب را خلاصه کرده، اطلاعات را دسته‌بندی کند و متناسب با لحن انتخاب شده متن بنویسد. با نگاهی به اسکرین‌شات منتشر شده مشخص می‌شود که کاربران می‌توانند از بین ۷ لحن «اصلی»، «حرفه‌ای»، «محاوره‌ای»، «پست شبکه اجتماعی»، «مودبانه»، «شوخ‌طبعانه» و «همراه با ایموجی» انتخاب کنند. بااستفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند هنگام چت کردن از جملاتی که کیبورد به‌صورت هوشمندانه آماده می‌کند مکالمه کرده و نیازی نیست که تمامی جملات را خودشان تایپ کنند.

علاوه‌بر آن کاربران می‌توانند از قابلیت جدید برای تبدیل متن‌های دست‌نویس در نوت به ایمیل‌های حرفه‌ای و کاری و متن‌های دیگر با لحن‌های متفاوت استفاده کنند. علاوه‌بر آن امکان کپی کردن در کلیپ‌بورد سامسونگ برای ارسال آن به مخاطب وجود دارد. درانتها یادآوری می‌شود هنوز مشخص نیست این قابلیت برای زبان فارسی هم عرضه می‌شود یا حتی درصورت عرضه چه کیفیتی دارد.

مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ قرار است چهارشنبه ۲۷ دی ماه ساعت ۹:۳۰ به‌وقت تهران برگزار شود و شما می‌توانید از طریق پوشش زنده علاالدین این مراسم را دنبال کنید.

اخبار مرتبط: