با توجه به نزدیک شدن به تاریخ انتشار پرچم‌داران جدید سامسونگ، امروز جزئیاتی از رنگ‌بندی گلکسی S25 اولترا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

سامسونگ هر ساله معمولاً پرچم‌داران سری S را در ماه ژانویه معرفی و به بازار عرضه می‌کند. حال با وجود این که هنوز چندین ماه تا عرضه این گوشی‌ها فاصله داریم، شایعات و لیک‌های مختلفشان در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است. چندی پیش، تصاویر اولیه‌ای از طراحی گوشی گلکسی S25 اولترا لو رفت که تغییری در طراحی آن را به رخ می‌کشید. امروز نیز اطلاعاتی جدید در مورد رنگ‌بندی‌های پرچم‌دار نسل جدید سامسونگ به دستمان رسیده است.

به گفته افشاگر معروف و قابل اعتماد، یعنی Ice Universe، رنگ‌بندی گلکسی S25 اولترا متنوع بوده و چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و تیتانیومی را شامل می‌شود. نسخه‌های مشکی و تیتانیومی به احتمال زیاد، شباهت‌هایی به رنگ‌بندی فعلی گلکسی S24 اولترا داشته باشند و ممکن است رنگ تیتانیومی، تغییراتی به خود دیده باشد و به رنگ گوشی‌های جدید از سری آیفون شباهت پیدا کرده باشد. آبی و سبز نیز رنگ‌هایی کاملاً جدید هستند که به تازگی رونمایی شده و در نسخه‌های قبلی این سری وجود نداشتند.

جالب است بدانید که سامسونگ همیشه برخی رنگ‌های ویژه را نیز تولید و در وبسایت خود به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. این رنگ‌ها در هر منطقه متفاوت خواهند بود. تا به این لحظه جزئیاتی از این رنگ‌ها در دست نداریم اما به احتمال زیاد، طرح‌هایی متفاوت و تماشایی خواهند بود که خریدنشان می‌تواند ظاهری خاص و منحصر به فرد به این دستگاه قدرتمند بدهد.

رنگ‌بندی گلکسی S25 اولترا

گفته می‌شود جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ قرار است مانند همیشه، از قدرتمندترین تراشه حال حاضر شرکت کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 4 استفاده کند. این تراشه قرار است با یک رم 16 گیگابایتی نیز همراه شود که برای بسیاری از کارها کافی بوده و از پس بیشتر تسک‌های موردنظر کاربران به راحتی برمی‌آید. علاوه بر آن، در قسمت دوربین نیز شاهد ارتقاهایی چشم‌گیر خواهیم بود و گفته می‌شود لنز فوق‌عریض نیز قرار است به 50 مگاپیکسل ارتقاء یابد تا تصاویری بهتر و با کیفیت‌تر به کمک آن خلق شود.

با این حال، همچنان قسمتی از گلکسی S25 اولترا وجود دارد که ممکن است در نهایت کاربران را ناامید و ناراضی کند؛ ظرفیت باتری و سرعت شارژ شدن آن. شایعات و اخبار لو رفته اشاره دارند که سامسونگ هیچ تغییری در این قسمت‌ها اعمال نکرده و همچنان قصد دارد از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و شارژر 45 واتی که در گلکسی S24 اولترا استفاده کرده بود، در پرچم‌دار جدیدش نیز لحاظ کند.

ارتقایی در این مسئله، می‌توانست بسیار بهتر نظر کاربران را به خود جلب کند و به طور قطع در مقبولیت و حتی میزان فروش این گوشی تاثیر می‌گذاشت. همانطور که می‌دانید، عمده پرچم‌داران چینی که برای سال 2025 در نظر گرفته شده‌اند، دارای باتری‌هایی غول پیکر، بعضی‌ها با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعتی هستند که همگی نیز از تکنولوژی شارژ سریع بهره‌مند بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن، این باتری غول پیکر را شارژ می‌کنند. با این حال، توصیه می‌کنیم منتظر اطلاعات رسمی باشید که در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد و چندان به این شایعات اعتماد نکنید.