سامسونگ درپی استقبال زیاد از حلقه هوشمندش، برنامه تولید آن را به طور قابل‌توجهی افزایش داده است طبق‌گزارش‌ها تولید گلکسی رینگ به یک میلیون واحد رسیده است.

سامسونگ امسال با ورود به بازار حلقه های هوشمند و معرفی اولین محصولش در این زمینه، یعنی گلکسی رینگ، در رویداد آنپکد در تاریخ 20تیرماه، گام بزرگی برداشت. این حلقه هوشمند جدید حتی قبل از عرضه نیز سروصدای زیادی به پا کرد و با رونمایی نهایی آن، کاربران وعلاقه‌مندان به فناوری مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر درباره دیدگاه سامسونگ نسبت به این محصول و قابلیت‌های پیشرفته سلامتی آن بودند. افزایش تولید برنامه‌ریزی شده توسط شرکت نشان‌دهنده‌ هیجان و توجه زیادی است که این حلقه هوشمند ایجاد کرده است.

سامسونگ در واکنش به استقبال غیرمنتظره از محصولش قبل از عرضه جهانی، تولید حلقه گلکسی را 600 هزار دستگاه افزایش داده و تولید گلکسی رینگ به یک میلیون واحد رسیده است. گلکسی رینگ از زمان اعلام برنامه این شرکت برای عرضه اولین حلقه هوشمند، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. جامعه فناوری شباهت‌های قابل‌توجه آن با حلقه اورا را به اشتراک گذاشته‎اند و رقابت در بخش پوشیدنی‌ها را شدت بخشیده است. این غول فناوری کره‌ای برای جلوگیری از مشکلات در عرضه محصولش، به دنبال حکم قانونی برای حلقه هوشمند خود بود تا از هرگونه نقض یا ثبت اختراع رقبا جلوگیری کند.

GALAXY-RING

سامسونگ در فروردین‌ماه با اعلام تولید انبوه نزدیک به نیم میلیون دستگاه، به آینده‌ درخشانی برای پوشیدنی جدیدش امیدوار بود، اما گزارش جدیدی نشان می‌دهد که این شرکت به دلیل استقبال بسیار خوب از حلقه هوشمند خود قبل از عرضه جهانی، تصمیم به افزایش تولید گرفته است.

طبق گزارش TheElec، سامسونگ قصد دارد با اضافه کردن 600 هزار دستگاه دیگر به تعداد اولیه 400 هزار دستگاه، تولید را به یک میلیون دستگاه افزایش دهد. این افزایش تولید به دلیل استقبال اولیه بازار از پیش‌فروش حلقه گلکسی قبل از عرضه رسمی است. منابع صنعت نیز پیش‌بینی تولید یک میلیون دستگاهی شرکت را با تامین‌کنندگان قطعات در میان گذاشته‌اند. درحالی‌که قطعات برای اولین دسته 400 هزار دستگاهی تامین شده، سامسونگ سفارش تولید 600 هزار دستگاه اضافی را نیز آغاز کرده است.

پیش‌فروش حلقه گلکسی در کره جنوبی خوب بوده و سامسونگ را نسبت به تقاضای بالای اولین محصولش در این زمینه امیدوار کرده است. این شرکت اکنون درحال آماده سازی برای مدیریت فروش بالاتر پیش بینی شده است. باتوجه به فروش یک میلیون دستگاهی حلقه اورا در سال 2022، سامسونگ انتظار دارد با حلقه گلکسی خود به این میزان فروش دست پیدا کند که می‌تواند فضای پوشیدنی‌ها را تغییر داده و رقابت را افزایش دهد.

حلقه گلکسی در تاریخ 3 مردادماه 1403 به‌طور رسمی عرضه می‌شود و پس از آن خواهیم فهمید که این حلقه هوشمند چقدر مورد استقبال قرار گرفته است. درحال‌حاضر، برنامه‌های افزایش تولید سامسونگ ما را نسبت به احتمال موفقیت این محصول امیدوار کرده است.