گزارش‌ها نشان می‌دهد سامسونگ با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در پاریس و سایر شهرهای جهان قصد دارد هیجان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked را به‌‌اوج برساند.

سامسونگ با تبلیغات گسترده در شهرهای بزرگ جهان، هیجان را برای رویداد Galaxy Unpacked 2024 پاریس را به اوج می‌رساند! غول کره‌ای دراین رویداد از محصولات سخت‌افزاری مختلفی رونمایی می‌کند که شامل دو گوشی تاشو Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6، دو هدفون بی‌سیم Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro، دو ساعت هوشمند Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Ultra و همچنین حلقه هوشمند ردیابی تناسب اندام Galaxy Ring می‌شود.

تبلیغات سامسونگ برای رویداد Galaxy Unpacked با پیام «Galaxy AI is Here» و با استفاده از بیلبوردهای دیجیتال غول‌پیکر، از 26 ژوئن آغاز شده و در مکان‌های برجسته‌ای شهرهای مختلف جهان از جمله بانکوک، برازیلیا، دبی، هوشی‌مین سیتی، لندن، مادرید، نیویورک، سئول، توکیو و ورشو به‌نمایش درآمده است. سامسونگ برای تبلیغات از نماد برج ایفل و لوگوی چهار ستاره Galaxy AI را استفاده کرد که نشان می‌دهد رویداد در شهر پاریس برگزار می‌شود و تمرکز اصلی روی مولد هوش مصنوعی است.

سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked را تبلیغ می‌کند

انتظار می‌رود Galaxy Z Flip 6 با دوربین بهتر، باتری بزرگ‌تر، پردازنده سریع‌تر و ویژگی‌های بیشتر، کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد. گوشی تاشو Galaxy Z Fold 6 نیز با صفحه‌نمایش عریض‌تر، حاشیه‌های باریک‌تر و وزن سبک‌تر به‌همراه تراشه سریع‌تر، تجربه‌ای بی‌نظیر از گوشی‌های تاشو را ارائه خواهد داد. هردو گوشی با صفحه‌نمایش روشن‌تر و فرورفتگی کمتر در صفحه‌نمایش داخلی و ویژگی‌های بیشتر مولد هوش مصنوعی Galaxy AI، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای گوشی‌های تاشو هستند.

سری Galaxy Buds 3 با طراحی جدید، عمر باتری و کیفیت تماس صوتی را بهبود بخشیده است؛ همچنین، Galaxy Watch 7 با پردازنده 5 هسته‌ای 3 نانومتری Exynos، صفحه‌نمایش روشن‌تر، GPS دقیق‌تر و فضای ذخیره‌سازی بیشتر، عملکرد چشمیگری را ارائه می‌دهد. البته Galaxy Watch Ultra با طراحی جسورانه و صفحه‌نمایش دایره‌ای روی یک فریم مربعی، توجه همگان را جلب خواهد کرد؛ این ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش پیشرفته و بدنه تیتانیومی تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

درنهایت، حلقه هوشمند Galaxy Ring که در مرحله اول رویداد گلکسی آنپکد رونمایی شد، احتمالا در کنار Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Ultra به بازار عرضه خواهد شد؛ با این محصولات جدید و هیجان‌انگیز، سامسونگ بار دیگر نشان می‌دهد که در عرصه فناوری پیشتاز بوده و به نوآوری‌ها در دنیای تکنولوژی ادامه می‌دهد.