به‌نقل از یک منبع خبری، سامسونگ قصد دارد برای افزایش فروش رویداد یک‌ماهه‌ای را تحت‌عنوان «Galaxy Experience Spaces» در هشت شهر بزرگ دنیا آغاز کند تا کاربران با بررسی و آزمایش قابلیت‌های سری گلکسی S24 متقاعد به‌خرید یک نسخه از پرچمداران این کمپانی شوند.

چندی‌پیش، کمپانی سامسونگ به‌صورت رسمی اعلام کرد درتاریخ 17 ژانویه مصادف‌با 27 دی‌ماه سری پرچمدار گلکسی S24 به‌همراه مولد هوش مصنوعی و تغییرات بزرگ سخت‌افزاری رونمایی می‌شوند. همچنین، به‌نظر می‌رسد غول کره‌ای قصد دارد برای افزایش فروش و بازاریابی منصفانه، رویداد یک‌ماهه‌ای را برای کاربران درنظر بگیرد تا آن‌ها شخصا با استفاده از نسخه‌های مختلف سری گلکسی S24 تصمیم بگیرند گوشی‌های نسل جدید سامسونگ ارزش خرید دارد یا آن‌که باید منتظر نسل‌های آینده باشند تا انتظارات‌شان برآورده شود؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری ازاین خبر می‌پردازیم.

براساس گزارشی تازه از وب‌سایت خبری Samsung Newsroom، غول فناوری کره‌ای میزبان رویداد Galaxy Experience Spaces خواهد بود که هم‌زمان با معرفی رسمی سری گلکسی S24 ازتاریخ 17 ژانویه در هشت شهر بزرگ جهان آغاز به‌کار می‌کند. کارشناسان و منتقدان براین‌باورند اجرای چنین برنامه‌ای می‌تواند به‌نفع کاربران باشد، چراکه آن‌ها می‌توانند با بررسی و آزمایش دقیق پرچمداران نسل جدید تمرکز بیشتری روی انتخاب‌شان داشته و چشم‌بسته یک نسخه را خریداری نکنند. شاید بتوان گفت چنین رویکردی بهترین روش فروش و جلب رضایت کاربران در سراسر دنیا باشد.

رویداد Galaxy Experience Space

باوجوداینکه، رویداد Galaxy Experience Spaces سامسونگ تنها در هشت شهر بزرگ دنیا برگزار می‌شود، اما می‌تواند با بازتاب‌های گسترده جهانی تاثیر به‌سزایی روی کاربران هنگام خرید داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر، باید بگوییم رویداد مذکور در شهرهای نیویورک، بانکوک، بارسلونا، برلین، دبی، لندن، پاریس و سئول برگزار می‌شود، دقیقا از تاریخ 17 ژانویه تا 16 فوریه ادامه پیدا می‌کند و شهروندان این کلان‌شهرها به‌همراه جمع‌ زیادی از شهروندان سایر شهرهای دور و نزدیک می‌توانند با حضور در محل برگزاری تمامی محصولات جدید سامسونگ را بررسی کنند.

البته باید گفت برگزاری چنین رویدادهایی توسط سامسونگ تازگی ندارد، چراکه درگذشته برای بازاریابی منصفانه و ترغیب کاربران دست به‌چنین کارهایی زد که موفقیت‌های بزرگی را برای غول کره‌ای به‌همراه داشت. ازسوی‌دیگر، نکته آن است که سامسونگ هم‌زمان با برگزاری رویداد Galaxy Unpacked 2024 در ایالت کالیفرنیا، در هشت شهر بزرگ‌تر پرچمدارانش را به‌نمایش می‌گذارد که نشان‌دهنده رقابت و بازاریابی خلاقانه‌ای دارد. در سال‌های اخیر، سامسونگ ثابت کرد می‌تواند با اپل رقابت کند تا آنجایی‌که 24 درصد از فروش کل گوشی‌های هوشمند جهان دراختیار سامسونگ بوده و 29 درصد به اپل اختصاص می‌یابد.

اخبار مرتبط: