درحال‌حاضر، پورتال بازی سامسونگ به‌ندرت توسط کاربران استفاده می‌شود و تعداد بازی‌های جدیدی که به این پلتفرم اضافه می‌شود بسیار کم است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر علاقه‌ای به توسعه و پشتیبانی از این پورتال ندارد.

سامسونگ یک سال پیش پورتال بازی را به عنوان زیرمجموعه‌ای از فروشگاه اینترنتی خود در ایالات متحده راه‌اندازی کرد که به محصولات مناسب برای بازی اختصاص داشت. امروزه به‌نظر می‌رسد که این پورتال ارتباط خود را با زمان از دست داده است.

سامسونگ از پورتال بازی جدیدش برای معرفی محصولات دیگری که ممکن است مورد علاقه گیمرها باشد استفاده کرد، مانند مانیتورهای اودیسه، لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های قدرتمند، پروژکتور قابل‌حمل فری‌استایل نسل دوم با هاب بازی و موارد دیگر. این یک فروشگاه آنلاین بود که گیمرها می‌توانستند برای بررسی جدیدترین و بهترین محصولات سامسونگ برای بازی مراجعه کنند. متاسفانه به‌نظر می‌رسد سامسونگ پورتال بازی را کاملا فراموش کرده است. ماه‌هاست که این صفحه به‌روز نشده و جدیدترین محصولات گم شده‌اند یا کاربران را به صفحات اشتباه هدایت می‌کنند.

درحال‌حاضر، پورتال بازی بیشتر شبیه به یک شهر متروکه است تا یک صفحه فعال برای تبلیغ جدیدترین و بهترین دستگاه‌های بازی. اگر الان به این صفحه مراجعه کنید، گلکسی زد فولد 5 و اس 23 اولترا را در مرکز می‌بینید، اما گلکسی زد فولد 6 و اس 24 اولترا وجود ندارند. همچنین هیچ اشاره‌ای به کنترلر PDP طراحی شده برای هاب بازی نشده است و بخش «اخبار و رویدادها» به‌نظر می‌رسد فرصت را برای معرفی برنامه جدید گیم پد مجازی هاب بازی برای کاربران تلفن همراه از دست داده است.

PORTAL

باید منصفانه گفت که پورتال بازی سامسونگ بازدیدکنندگان را با گلکسی بوک 4 اولترا – آخرین لپ‌تاپ با گرافیک RTX – سایر مانیتورهای بازی اودیسه و راهکارهای حافظه برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی پرقدرت آشنا می‌کند. از سوی دیگر، صفحه اختصاص داده شده به گیمرها افراد را دعوت می‌کند تا با مانیتور Odyssey OLED G9 وارد «یک مرز جدید در بازی» شوند، اما کاربران را به مدل قدیمی Odyssey Neo G9 که دیگر فروخته نمی‌شود هدایت می‌کند. بی‌توجهی به پورتال بازی غیرقابل انکار و نادیده گرفتن آن غیرممکن است و به‌نظر می‌رسد سامسونگ حدود شش ماه پیش از آن دست کشیده باشد.

شاید اوضاع تغییر کند، اما درحال‌حاضر به‌نظر می‌رسد پورتال بازی در حال نابودی است. در مورد سرنوشت پورتال بازی، شاید سامسونگ از ابتدا متوجه شده که سودآور نخواهد بود. از طرف دیگر، شاید سامسونگ هرگز فرصت کافی به آن نداد یا برای معرفی پورتال به کاربران تلاش کافی نکرد.

درهرصورت، واقعیت این است که شما بدون دانستن وجود پورتال بازی هم می‌توانید جدیدترین محصولات مرتبط با بازی را مستقیم از فروشگاه اینترنتی سامسونگ خریداری کنید. مشتریان در واقع چیزی از دست نداده‌اند. هرکسی می‌تواند با دانستن اینکه چه چیزی می‌خواهد، به فروشگاه اینترنتی سامسونگ برود و محصولات مرتبط با بازی را خریداری کند. بااین‌حال، دیدن شکست برخی از آزمایش‌های سامسونگ کمی عجیب است. درحال‌حاضر، به‌نظر می‌رسد این پورتال هم شکست خورده و ممکن است هرگز به پتانسیل کامل خود نرسد. ظاهرا حدود شش ماه فعالیت داشته و سپس سامسونگ کاملا آن را فراموش کرده است.