بر اساس اطلاعات لو رفته و شایعات مختلف، انتظار می‌رود ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا در تاریخ 10 جولای (20 تیر) منتشر شود. حال صفحه مشخصات گلکسی واچ اولترا نیز در وبسایت سامسونگ رویت شده که وجود این دستگاه را به صورت رسمی تایید می‌کند.

بر طبق انتظارات، ممکن است در رویداد Galaxy Unpacked شاهد عرضه این ساعت به همراه گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی بادز 3 و گلکسی واچ 7 باشیم. ساعت گلکسی واچ اولترا نسخه‌ای جدید از ساعت‌های هوشمند سامسونگ است که مسیر جدیدی را در پیش گرفته و قرار است با امثال اپل واچ اولترا به رقابت بپردازد.

در وبسایت رسمی سامسونگ کانادا، صفحه مشخصات گلکسی واچ اولترا به طرز واضحی رویت شده است. این صفحه تایید می‌کند که ساعت مذکور از LTE پشتیبانی کرده و اندازه‌ای برابر با 47 میلی‌متر خواهد داشت. این ساعت برخلاف سایر ساعت‌های سامسونگ، تک سایز خواهد بود. در گذشته صفحات مشخصات این ساعت فقط شماره مدل آن، یعنی SM-L705F را به نمایش می‌گذاشت اما حال با اسم رسمی گلکسی واچ اولترا در دسترس قرار گرفته است. قابل ذکر است که این صفحه پس از مدت کوتاهی برداشته شد اما کاربران تیزبین توانستند اسکرین شات‌هایی از آن تهیه نمایند.

مشخصات صفحه مشخصات گلکسی واچ اول

می‌توان گفت تا به این لحظه، تقریباً تمامی جزئیات گلکسی واچ اولترا از طراحی تا مشخصات سخت‌افزاری و حتی قیمتش به طرایق مختلف لو رفته است. این دستگاه به نوعی ساعت پرچم‌دار سامسونگ خواهد بود که ظاهری بزرگ‌تر و خشن‌تر از سایرین داشته و در دو رنگ سفید و خاکستری تیره رویت شده است. در کناره‌های هر دو رنگ نیز دکمه‌ای به رنگ نارنجی به چشم می‌خورد.

بدنه گلکسی واچ اولترا از جنس تیتانیوم گرید 4 بوده صفحه آن نیز از جنس کریستال یاقوت است. بر طبق صفحه مشخصات گلکسی واچ اولترا، حداکثر روشنایی این ساعت هوشمند برابر 300 نیت خواهد بود. این دستگاه ممکن است تا عمق 100 متر ضد آب باشد و همچنین در برابر گرد و غبار نیز مقاومت کند. بر طبق شایعات، قیمت این ساعت در ایالات متحده بین 699 تا 710 دلار خواهد بود.