تبلت اقتصادی سامسونگ گلکسی تب A9 قرار است در سه ماه آخر سال 2023 معرفی شود و حالا تصاویر جدیدی از آن منتشر شده است.

مدتی قبل به لطف اطلاعات فاش شده از گواهی FCC، برخی از مشخصات این دستگاه منتشر شد. بر اساس مشخصات منتشر شده و نسل‌های پیشت این تبلت، می‌توان گفت که سری گلکسی تب A همیشه دستگاه‌های ارزان قیمتی با ارزش خرید بالا بودند و سامسونگ همچنان قصد دارد نسل این تبلت‌ها را ادامه دهد.

سامسونگ گلکسی تب A9 به تازگی در یک وب‌سایت کره‌ای ثبت شده و لطف پایگاه داده این شرکت، حالا تصاویری از این دستگاه عرضه شده است. البته تصویر منتشر شده جزئیات زیادی را در اختیار ما نمی‌گذارد و فقط دوربین سلفی را به وضوح نشان می‌دهد. این دوربین برخلاف برخی تبلت‌های دیگر، در بخش بالای صفحه نمایش قرار گرفته و اندازه کوچکی دارد.

نتایج بنچمارک و تصاویر سامسونگ گلکسی تب A9

ثبت این سری در پایگاه داده با دو شماره مدل SM-X115N و SM-X216B صورت گرفته که پیش‌بینی می‌شود یکی از آن‌ها مربوط به مدل پایه و دیگری مربوط به مدل پلاس باشد. البته از آنجایی که این دستگاه در دسته تبلت‌های اقتصادی قرار می‌گیرد، نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت.

در این تبلت از یک باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده که می‌تواند به صورت سیمی با توان 15 وات شارژ شود. این سلول باتری برای یک تبلت ممکن است کافی به نظر نرسد اما باید بدانید که سخت‌افزار دستگاه‌های میان‌رده عموما مصرف انرژی کمی دارند. در دیگر مشخصات ذکر شده که این دستگاه طول 210.7 میلی‌متری و عرض 124.7 میلی‌متری دارد و روی فریم آن از جک 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده شده است.

مشخص شده که سامسونگ گلکسی تب A9 از تراشه اسنپدراگون 695 به همراه تراشه گرافیک آدرنو 619 استفاده می‌کند. این تراشه از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند و نرم‌افزار آن هم اندروید 13 بر پایه وان یو‌آی 5.1 اعلام شده است. تبلت جدید سامسونگ توانست در بنچ‌مارک گیک‌بنچ به امتیاز 903 در بخش تک‌هسته‌ای و امتیاز 1840 در بخش چند هسته‌ای دست پیدا کند که در مقایسه با تراشه‌های مدرن چندان چشمگیر نیست.

اخبار مرتبط: تبلت گیمینگ اوکیتل RT7 تایتان باتری ۳۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد