با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی، سرانجام قیمت گلکسی S24 FE فاش شد. این گوشی میان‌رده قدرتمند با مشخصات فنی جذاب و طراحی زیبا به بازار می‌آید.

سامسونگ قصد دارد در این هفته از گوشی جدید گلکسی S24 FE رونمایی کند. این گوشی که مخصوص طرفداران سامسونگ طراحی شده، با افزایش قیمت نسبت به مدل قبلی‌اش روبرو خواهد شد. طبق گزارش‌های اخیر، نسخه پایه این گوشی با حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 649 دلار و نسخه 256 گیگابایتی آن با قیمت 709 دلار در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. این یعنی قیمت گلکسی S24 FE حدود 50 دلار نسبت به مدل قبلی گران‌تر شده است.

قیمت گلکسی اس 24 FE

باوجوداین افزایش قیمت، انتظار می‌رود که گلکسی S24 FE با مشخصات فنی قوی و طراحی جذاب به بازار عرضه شود و همچنان توجه بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند را به خود جلب کند. سامسونگ گلکسی S24 FE قرار است با یک صفحه نمایش بسیار بزرگ‌تر از مدل قبلی‌اش عرضه شود. این گوشی صفحه نمایش 6.7 اینچی خواهد داشت که آن را به بزرگ‌ترین گوشی در سری گلکسی فن ادییشن تبدیل می‌کند و به اندازه صفحه نمایش گوشی‌های پرچمدار سامسونگ خواهد بود.

از نظر سخت‌افزار داخلی، این گوشی به احتمال زیاد از قوی‌ترین تراشه‌های موجود در بازار، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اگزینوس 2400 استفاده خواهد کرد. این همان تراشه‌هایی هستند که در گوشی‌های پرچمدار سری اس 24 نیز به کار رفته‌اند. این مدل با تراشه اگزینوس بیشتر در بازارهای اروپا و آسیا عرضه خواهد شد. در بخش دوربین، این گوشی همانند مدل قبلی‌اش، یعنی اس 23 اف ای، دوربین‌های خوبی خواهد داشت. این گوشی یک دوربین اصلی با کیفیت بالا، یک دوربین زوم، یک دوربین برای عکس‌های گسترده‌تر و یک دوربین سلفی خواهد داشت.