با توجه به نزدیک شدن به تاریخ انتشار، تصاویر گلکسی اس 24 FE لو رفته و انواع رنگ‌بندی‌ها به همراه ظاهر این دستگاه را به نمایش می‌گذارد.

تصاویر به لطف وبسایت Android Headlines منتشر شده و می‌توانیم اقتصادی جدید سامسونگ را در چهار رنگ آبی، گرافیت، سبز و زرد ببینیم. بر طبق شایعات، این گوشی رنگ سفید نیز خواهد داشت اما متاسفانه در تصاویر لو رفته امروز، خبری از این رنگ نیست. با نگاهی گذرا به تصاویر، می‌بینیم که گلکسی اس 24 FE شباهتی بی‌سابقه به نسخه قبلی خود، یعنی گلکسی اس 23 FE دارد. به نظر می‌رسد سامسونگ به ثباتی در طراحی رسیده و با توجه به رضایت عمده کاربران، تلاشی برای تغییر ظاهر گوشی‌هایش ندارد. نحوه چیدمان دوربین در پشت، محل قرارگیری دوربین سلفی، همه و همه شباهتی انکار نشدنی با نسل قبل این گوشی دارند.

واضح‌ترین تغییری که در تصاویر گلکسی اس 24 FE می‌بینیم، در قاب آن است که به نظر می‌رسد از شر خمیدگی‌های اس 23 FE خلاص شده و ظاهری تخت و مدرن‌تر به خود گرفته است. این طراحی را سامسونگ از سری پرچم‌دار خود، یعنی گلکسی اس 24 وام گرفته است. به طور کلی این تنها تغییری است که اعمال شده و آن نیز با دقت زیاد قابل مشاهده است و برای بسیاری از کاربران نیز بی‌اهمیت خواهد بود.

تصاویر گلکسی اس 24 FE

انتظار می‌رود این دستگاه با صفحه نمایش 6.7 اینچی، رزولوشن FHD+، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و 1900 نیت حداکثر روشنایی به بازار عرضه شود. برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش، سامسونگ از گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده کرده که خیال کاربر را از بابت افتادن گوشی و شکستن آن، راحت می‌کند. در زمینه تراشه نیز به احتمال زیاد از مدل ضعیف‌تر Exynos 2400 برای این گوشی استفاده خواهد شد.

در زمینه دوربین، سامسونگ این بار نیز از سه لنز مختلف استفاده می‌کند. از جمله این سه لنز می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم سه برابری اشاره کرد. با توجه به اقتصادی بودن گوشی، می‌توان گفت دوربین‌های آن راضی‌کننده و مناسب هستند.

در زمینه باتری و شارژدهی نیز سامسونگ همان مسیر گذشته را در پیش گرفته است. اقتصادی جدید این غول کره‌ای از شارژر سیمی 25 واتی و شارژر وایرلس 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه این سرعت شارژ کمی تاریخ انقضایش گذشته و رقبا تا حد زیادی در این زمینه از سامسونگ جلو افتاده‌اند. با این حال، غول کره‌ای حتی در مدل‌های پرچم‌دارش یعنی گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس نیز از همین شارژر استفاده می‌کند پس نمی‌توان گفت برای نسخه اقتصادی کم گذاشته است.