گزارشی جدید نشان می‌دهد توسعه گلکسی S24 FE با اسم رمز R12 آغاز شده و باتوجه به کمبود اطلاعات منتشر شده احتمالا این دستگاه با تاخیر راهی بازار می‌شود.

اوایل زمستان ۱۴۰۲ شرکت سامسونگ پرچمداران جدید سری گلکسی S24 را درکنار هوش مصنوعی Galaxy AI معرفی کرد. پس از آن ۲ گوشی میان‌رده گلکسی A35 و A55 را راهی بازار کرد، اما تمرکز این شرکت روی توسعه پرچمداران تاشو بعدی گلکسی زد فولد و فلیپ ۶ است. البته درکنار آن سامسونگ توسعه سری گلکسی واچ ۷، گلکسی تب S10 و حلقه هوشمند گلکسی رینگ را هم در دستور کار قرار داده است. اگرچه توسعه محصولات جدید با سخت‌افزار قدرتمندتر از نسل‌های قبلی به تلاش بیشتری نیاز دارد، دستگاه‌های دیگر هم می‌توانند به‌دلیل مشتریان زیاد اهمیت بالایی داشته باشند.

توسعه گلکسی S24 FE

هرساله شرکت سامسونگ پرچمداران اقتصادی سری FE را با ظاهری شبیه‌ پرچمداران و سخت‌افزار ضعیف‌تر راهی بازار می‌کند. سری گوشی‌های پرچمدار اقتصادی سامسونگ هواداران زیادی دارند و اکنون گزارش جدیدی از GalaxyClub منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ توسعه گلکسی S24 FE را آغاز کرده است. در گزارش آمده به یک دستگاه با اسم رمز R12 اشاره شده است. درحقیقت نسخه‌های قبلی سری FE با اسم رمز R8، R9 و R11 شناخته می‌شدند که عرضه نشدن گلکسی S22 FE باعث شد خبری از R10 نباشد. بنابراین قطعا اسم رمز R12 به گلکسی S24 FE اشاره می‌کند.

هنوز به‌جز اسم رمز، اطلاعات زیادی از گلکسی S24 FE منتشر نشده، درحالی که در مقطع مشابه سال گذشته اطلاعات زیادی از S23 FE درز کرده بود. بنابراین احتمال آن وجود دارد که این دستگاه با تاخیر در بازار عرضه شود. به‌این ترتیب گلکسی S23 FE اکتبر ۲۰۲۳ معرفی شد و احتمالا S24 FE حداقل یک‌ماه بعد و از آبان ماه راهی بازار شود. ازسوی دیگر سری گلکسی S25 احتمالا مطابق سال گذشته و از دی ماه معرفی می‌شود، بنابراین S24 FE قبل از دی ماه معرفی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا گلکسی S24 FE با تاخیر راهی بازار می‌شود یا مانند سال گذشته چند ماه قبل از پرچمداران جدید در دسترس خریداران قرار می‌گیرد؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: