سامسونگ در سری گلکسی S24 قابلیت Circle to Search (CtS) را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد تا با کشیدن یک دایره به دور هر آیکون روی نمایشگر، به جستجوی اطلاعات مربوط به آن در اینترنت بپردازند.

در حال حاضر، دسترسی‌ ‌به CtS از طریق نگه‌‌داشتن انگشت روی دکمه home امکان‌پذیر است. با این حال گوگل درحال حل مشکل Circle to Search است که به‌شکل خودکار فعال می‌شود.

با این‌حال، بسیاری از کاربران از فعال شدن تصادفی و ناخواسته مشکل Circle to Search در گوشی‌های سامسونگ گلایه کرده‌اند. گوگل نیز اعلام کرده که از این مشکل آگاه است و تلاش می‌کند این موضوع را حل کند.

مشکل Circle to Search

در جدیدترین پادکست ساخت گوگل، تیم توسعه‌دهنده اعلام کرد که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و در تلاشند تا اطمینان حاصل کنند که این قابلیت فقط زمانی که کاربر می‌خواهد فعال می‌شود.

اخیراً در مورد روش‌هایی که گوگل می‌تواند قابلیت Circle to Search را در گوشی‌های سامسونگ یا حتی سایر برندها ارتقا دهد، اطلاعاتی منتشر شده که براساس آن امکان دسترسی به Circle to Search با فشار دادن دکمه جانبی وجود دارد.
همچنی گزینه CtS در Air Command در دستگاه‌هایی که از این قابلیت برخوردارند، در دسترس خواهد بود و نیز با فشردن دکمه قلم امکان استفاده از CtS فراهم می‌شود.

هنوز مشخص نیست که گوگل چه زمانی این تغییرات را در گوشی‌های سامسونگ ارائه خواهد کرد.