در مراسم Mobile World تیزری از محصول مورد انتظار شرکت سامسونگ، یعنی گلکسی رینگ رونمایی شد و انتظار می‌رود غول کره‌ای ساخته جدیدش را در ماه جولای به بازار عرضه کند؛ حال اولین تصاویر شارژر گلکسی رینگ لو رفته است.

اطلاعات فراوانی از این گجت پوشیدنی به بیرون درز کرده است اما تا به الان، هرگز تصویری از جعبه شارژر آن منتشر نشده بود. جعبه مذکور، ظاهری شیک و آینده‌نگرانه داشته و قطعاً از این لحاظ، مخاطبین را به خود جذب خواهد کرد. سامسونگ برای مخفی نگه‌داشتن جزئیات این گجت تلاش زیادی به خرج داد اما واضح است که در نهایت شکست خورده و جزئیات فراوانی از قبیل قیمت آن، به بیرون درز کرد. گفته می‌شود قیمت پایه این گجت از 350 دلار شروع خواهد شد. این گجت در سایزهای مختلف عرضه خواهد شد تا بتواند برای تمامی کاربران با هر اندازه انگشتی راحت و مناسب باشد. بزرگ‌ترین نسخه این حلقه، با یک بار شارز، بیش از 9 ساعت دوام خواهد آورد.

به لطف تصویری که توسط کاربری به نام Anthony به اشتراک گذاشته شده، حال می‌توانیم نگاهی کامل و پر جزئیات به جعبه شارژر گلکسی رینگ داشته باشیم و جزئیات ظاهری آن را به صورت دقیق مشاهده کنیم. به نظر می‌رسد طراحان و مهندسان شرکت سامسونگ وقت زیادی به طراحی این جعبه و جزئیات ظاهری آن اختصاص داده‌اند زیرا محصول نهایی، دیدنی از آب درآمده است. ظاهر آن، شبیه به جعبه ساعت‌های بسیار گران‌قیمت به نظر می‌رسد و از این لحاظ، حسی لاکچری به کاربر می‌دهد. در مقایسه با جعبه شارژر گلکسی بادز، این جعبه شارژر از جذابیت و زیبایی بسیار بیشتری برخوردار است.

متاسفانه در عکس جعبه شارژر گلکسی رینگ نحوه دقیق شارژ شدن آن مشخص نیست اما حدس می‌زنیم که این گجت پوشیدنی به صورت بی‌سیم درون جعبه‌اش شارژ شود. به طور قطع در روزهای آینده اخبار جامع و کامل‌تری از این گجت منتشر خواهد شد.