امروز صبح خبر عرضه Galaxy F54 منتشر شده و این گوشی قابل خرید است.

Galaxy F54 در حقیقت بسیار شبیه به Galaxy M54 بوده و این دو گوشی از نظر سخت افزاری کاملا مشابه یکدیگر هستند، البته بعضی از مشخصات مانند رنگ و نوع باتری با هم تفاوت دارند.

F54 در حال حاضر برای پیش‌خرید در Samsung.com و Flipkart موجود است، همچنین از طریق خرده‌فروشان منتخب در دسترس خواهد بود. تنها یک پیکربندی با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برای آن وجود دارد و قیمت آن حدود ۳۶۰ دلار است.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی با وضوح +FHD و باتری لیتیوم پلیمری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

این دستگاه دارای تراشه Exynos 1380 است، پنل پشتی دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی (لنز f/1.8 با OIS) و یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بوده و در صفحه‌نمایش یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی درون پانچ هول قرار گرفته است. این گوشی دارای تکنولوژی 5G دو سیم کارته هیبریدی است که یعنی می‌توانید دو سیم کارت یا یک سیم کارت و یک کارت حافظه microSD داشته باشید. درگاه USB-C فقط برای USB 2.0 سیمی است، بنابراین خبری از فناوری DeX نیست.

سامسونگ ۴ به‌روزرسانی سیستم عامل را برای گلکسی F54 ارائه خواهد کرد و به مدت ۵ سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای آن منتشر خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا Galaxy F54 با قیمت ۳۶۰ دلار ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: تاریخ جدید عرضه سامسونگ گلکسی F54 + ویدئو بررسی