بر اساس ادعای یک منبع جدید، تاریخ عرضه گلکسی F54 تغییر کرده و علاوه بر آن همه مشخصات سامسونگ گلکسی F54 در یک ویدیو به نمایش در آمده است.

ابعاد گوشی گلکسی F54 سامسونگ ۱۵۴.۹×۷۷.۳×۸.۴ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۹ گرم است. این گوشی با صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی ساخته شده است. در داخل آن یک تراشه ۵ نانومتری Exynos 1380 با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی وجود دارد.

در پنل پشتی گلکسی F54 یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم در پانچ هول روی صفحه‌نمایش قرار دارد. همچنین گلکسی F54 باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که تا مدت طولانی می‌تواند این گوشی را تغذیه کند.

به گزارش سامسونگ، گلکسی F54 با پیکربندی ۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ۳۷۰ یورو قیمت خواهد داشت. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای و آبی تیره عرضه خواهد شد. در این گزارش به تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی F54 در ۱۴ خرداد یعنی دو روز قبل از اعلام قبلی اشاره شده است.

نظر شما چیست؟ آیا این تغییر ناگهانی تاریخ عرضه به دلیل بازاریابی بهتر و جلو انداختن آن نسبت به رویداد WWDC است؟ حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: