ماه گذشته، سامسونگ گلکسی M54 5G را در خاورمیانه معرفی کرد. اکنون، این شرکت قصد دارد همان گوشی را با نام گلکسی F54 5G در هند عرضه کند. چند روز پیش، گلکسی F54 5G در پلتفرم گواهی BIS هند مشاهده شد که نشان می‌دهد این دستگاه به زودی وارد بازار این کشور می‌شود. همچنین امروز، صفحه پشتیبانی عرضه گلکسی F54 5G در ‌سایت سامسونگ هند منتشر شد که به قریب الوقوع بودن معرفی آن اشاره کرد.

این صفحه پشتیبانی به شماره مدل SM-E546B/DS اشاره می‌کند که طبق قرارداد سامسونگ گلکسی F54 5G نامیده خواهد شد. گوشی‌های سری F سامسونگ نسخه‌هایی از مدل‌های سری M هستند و منحصرا از طریق Flipkart در هند به فروش می‌رسند. همچنین لازم به ذکر است که باتری گلکسی F54 5G توسط پلتفرم صدور گواهینامه SGS Fimko تایید شده و این گوشی از همان باتری ۵۸۳۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی M54 5G استفاده خواهد کرد.

هیچ اطلاعات رسمی در مورد مشخصات گلکسی F54 5G وجود ندارد. اما از آنجایی که این یک نسخه تغییر نام تجاری از گلکسی M54 5G خواهد بود، با نگاهی به مشخصات M54 5G تصویر کاملی از نسل بعدی سری F خواهیم داشت.

گلکسی M54 5G دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. تراشه این گوشی اگزینوس ۱۳۸۰ با ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و نسخه اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5.1 را اجرا می‌کند. پنل پشتی دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت لرزش‌گیری + لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید + لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو است.

اخبار مرتبط: گلکسی زد فلیپ ۵ با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر