فردا گلکسی A35 سامسونگ به‌عنوان جانشین A34 معرفی می‌شود و می‌خواهیم هرآنچه درباره این دستگاه منتشر شده را بررسی کنیم تا درک خوبی از آن به‌دست آوریم.

شرکت سامسونگ قرار است فردا از ۲ گوشی میان‌رده گلکسی A35 و A55 رونمایی کند. این ۲ دستگاه به‌عنوان جانشینان A54 و A34 راهی بازار می‌شوند و احتمالا جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های سال آینده خواهند بود. در ادامه می‌خواهیم هرآنچه که تاکنون درباره گلکسی A35 منتشر شده را بررسی کنیم تا برای معرفی فردا آماده شویم.

تاکنون شایعات و اخبار متعددی درباره گلکسی A35 منتشر شده که درک خوبی از این دستگاه به ما می‌دهد. اگرچه همه شایعات منتشر شده درباره این دستگاه ممکن است واقعیت نداشته باشند، اما با بررسی تمام آنها و مشاهده اطلاعات مشترک متوجه می‌شویم که کدام‌یک از اطلاعات دقیق بوده و کدام‌یک صحت ندارند. همچنین برخی از اخبار به‌دلیل منابع معتبر دقیق هستند و نیازی به تایید ندارند. مثلا امروز صبح نتایج بنچ‌مارک گیک‌بنچ ۶ گلکسی A35 منتشر شد که اطلاعات خوبی را در اختیار گذاشت.

Samsung Galaxy A35  مشخصات

براساس این تست، گلکسی A35 در نسخه پایه به تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز شده است. این تراشه سال گذشته در گلکسی A54 استفاده شده بود و ۲ دستگاه از نظر پردازشی تفاوتی با یکدیگر ندارند. همچنین نسخه استفاده شده در بنچ‌مارک به حافظه رم ۶ گیگابایتی مجهز شده که سال گذشته برای گلکسی A54 هم موجود بود. به‌علاوه‌ این دستگاه موفق به کسب امتیازهای ۱۰۲۱ در بخش تک هسته‌ای و ۱۸۹۷ در بخش چند هسته‌ای شد که بسیار نزدیک به ۲۷۹۷ گلکسی A54 است.

تنها شباهت گلکسی A35 به A54 در بخش پردازنده نیست و این مسئله از نظر ظاهری هم اتفاق افتاده است. براساس تصاویر منتشر شده، گلکسی A35 به دوربین سلفی در پانچ هول مجهز می‌شود و خبری از ناچ قطره‌ای نیست. همچنین این دستگاه به ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که مشابه A54 است و تنها در استفاده از دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی تفاوت دارند.

چند روز قبل یک خرده‌فروش آلمانی این دستگاه را روی وب‌سایت خود قرار داد که نسخه پایه با حافظه رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی حدود ۳۷۹ یورو قیمت دارد. البته نسخه‌های دیگری هم برای این دستگاه توسعه یافته که درنهایت، حافظه داخلی به ۲۵۶ و حافظه رم به ۸ گیگابایت می‌رسد. از دیگر مشخصات فاش شده این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED با نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی، فیلم‌برداری 4K، رابط کاربری One UI 6.1 برپایه اندروید ۱۴ و به‌همراه برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد.

اخبار مرتبط: