سامسونگ برنامه تعویض رایگان نمایشگر S20 و نوت ۲۰ را با پشتیبانی از ۲ گوشی S21 و S22 گسترش داده، اما فعلا فقط کاربران هندی به آن دسترسی دارند.

از سال گذشته، گزارش‌های زیادی درباره مشکل نمایش خط سیز در نمایشگر برخی از گوشی‌های سامسونگ منتشر شده است. این مشکل عمدتا روی نمایشگرهای Super AMOLED سامسونگ مشاهده شده و به‌این ترتیب همه گوشی‌های سامسونگ با آن روبرو نیستند. از زمان فراگیری این مشکل، سامسونگ برنامه‌ای را برای تعویض رایگان نمایشگر در برخی از کشورها معرفی کرد. مثلا از سال گذشته این خدمات در هند برای گلکسی اس ۲۰ و نوت ۲۰ عرضه می‌شوند. اکنون و با ادامه دار شدن این مشکل در دستگاه‌های جدیدتر، سامسونگ برنامه تعویض رایگان نمایشگر را برای نسخه‌های جدیدتر گسترش داده است.

نمایشگر S21

به‌گزارش Gizmochina، برنامه تعویض رایگان نمایشگر از امروز گسترش یافته و ۲ گوشی گلکسی S21 و S22 هم به آن اضافه شده‌اند. بااین حال این سرویس فعلا فقط در بازار هند ارائه شده و هنوز در کشورهای دیگر جهان دراختیار قرار نمی‌گیرد. البته حتی درصورت عرضه جهانی هم مشخص نیست برنامه تعویض رایگان نمایشگر برای کاربران ایرانی هم در دسترس قرار بگیرد.

مشکل نمایش خطوط سبز روی نمایشگر تجربه کاربری را تحت تاثیر قرار می‌دهد تا جایی که حتی آسان‌ترین کارها مانند باز کردن یک برنامه خسته‌کننده شود. جالب اینجاست سامسونگ برای جلب رضایت مشتری، علاوه‌بر تعویض رایگان نمایشگر یک باتری و کیت تعمیر رایگان را هم به آنها هدیه می‌دهد. البته نکته مهم، مهلت برنامه تعویض رایگان است. درحقیقت این برنامه در هند تا تاریخ ۳۰ آوریل مصادف‌با ۱۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد و کاربران باید برای تعویض نمایشگر وقت قبلی رزرو کنند.

اخبار مرتبط: