سامسونگ با عرضه یخچال Bespoke AI Double Door، ترکیبی از هوش مصنوعی، طراحی زیبا و بهره‌وری انرژی را به‌ارمغان می‌آورد.

سامسونگ از عرضه یخچال Bespoke AI Double Door با قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته، از جمله AI Energy Mode و Smart Forward، در هند خبر داد. قابلیت Smart Forward که امروز رونمایی شد، تضمین می‌کند لوازم خانگی دیجیتال سامسونگ برای سال‌های آینده، همواره با ویژگی‌های جدید به‌روز شوند.

یخچال Bespoke AI Double Door سامسونگ، اکنون از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ و شبکه گسترده فروشگاه‌های آنلاین و حضوری مجاز در سراسر هند قابل تهیه است. این محصول پیشرفته با قیمت پایه 64,990 روپیه (معادل 775 دلار) عرضه می‌شود و در سه ظرفیت 396، 419 و 465 لیتر، پاسخگوی نیازهای متنوع خانواده‌ها خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند این یخچال هوشمند را در پنج رنگ جذاب و متنوع انتخاب کنند.

  • شیشه مشکی براق
  • مشکی مات
  • استیل براق
  • مشکی لوکس
  • استیل ضدزنگ براق

سامسونگ با معرفی یخچال Bespoke AI Double Door، به‌نیازهای رو به‌تغییر مصرف‌کنندگان هندی پاسخ می‌دهد. امروزه، تمایل به‌سرمایه‌گذاری در لوازم خانگی پریمیوم که به‌صرفه‌جویی در انرژی و زمان کمک می‌کنند، در میان مصرف‌کنندگان هندی افزایش یافته است. این یخچال علاوه‌بر ویژگی‌های برجسته‌ای همچون Active Fresh Filter+، Convertible 5-in1 و Twin Cooling Plus، سه قابلیت پیشرفته دیگر را نیز ارائه می‌دهد: Smart Forward، SmartThings AI Energy Mode و SmartThings Home Care. این قابلیت‌ها، یخچال Bespoke AI Double Door را به‌گزینه‌ای هوشمند و کارآمد برای خانه‌های مدرن تبدیل می‌کنند.

یخچال Bespoke AI Double Door سامسونگ، با بهره‌مندی از فیلتر بوگیرنده کربنی Active Fresh Filter+، هوای داخل یخچال را تمیز و بهداشتی نگه می‌دارد و به‌حفظ تازگی و طعم بهتر مواد غذایی برای مدت طولانی‌تر کمک می‌کند. این قابلیت همچنین با از بین بردن بوهای ناخواسته، موجب می‌شود تا لذت بیشتری از آشپزی و نگهداری مواد غذایی داشته باشید. از طرف دیگر، قابلیت تبدیل‌پذیر ۵ حالته (Convertible 5-in-1) به‌کاربران اجازه می‌دهد تا دمای محفظه را بر‌اساس نیاز خود تنظیم کنند. برای مثال، می‌توان از آن به‌عنوان فریزر، یخچال و حتی محفظه نگهداری مواد غذایی تازه استفاده کرد. این انعطاف‌پذیری بالا، یخچال Bespoke AI Double Door را به‌انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌های هندی تبدیل می‌کند.

یخچال Bespoke AI Double Door سامسونگ

قابلیت Twin Cooling Plus با بهره‌گیری از دو اواپراتور و فن مجزا، که یکی مختص فریزر و دیگری برای بخش یخچال است، به‌حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کند. این سیستم با ایجاد رطوبت تا 70 درصد داخل یخچال، از خشک شدن مواد غذایی جلوگیری کرده و مانع از ترکیب بوهای نامطبوع بین فریزر و یخچال می‌شود. همچنین، قابلیت Smart Lighting با نور ملایم و تنظیم خودکار روشنایی بر اساس زمان روز، راحتی و آسایش بیشتری را هنگام برداشتن مواد غذایی فراهم می‌آورد.

با قابلیت Smart Forward که امروز رونمایی شد، سامسونگ تضمین می‌کند یخچال‌های عرضه شده برای سال‌های آینده همواره با جدیدترین قابلیت‌های هوشمند به‌روز باشند. حالت SmartThings AI Energy Mode به‌طور خودکار تنظیمات را برای کاهش مصرف برق و قبض‌های انرژی بهینه می‌کند. همچنین، گزینه‌های Power Cool و Power Freeze برای انجماد و سرد کردن سریع مواد غذایی در دسترس هستند.

قابلیت هوشمند SmartThings Home Care به‌طور مداوم عملکرد دستگاه را زیر نظر دارد و با مقایسه عملکرد فعلی با الگوهای قبلی، مشکلات احتمالی را تشخیص می‌دهد. سپس، با ارائه راهنمایی‌های کاربردی، کمک می‌کند تا از بروز این مشکلات در آینده جلوگیری کنید. این قابلیت هوشمند، عملکرد بهینه دستگاه را تضمین کرده و با پیشگیری از خرابی‌های احتمالی، عمر مفید یخچال را افزایش می‌دهد.

سامسونگ با ارائه 20 سال گارانتی برای کمپرسور اینورتر دیجیتال یخچال Bespoke AI Double Door، اطمینان و آرامش خاطر را برای مشتریانش به‌ارمغان می‌آورد و نشان از اعتماد این کمپانی کره‌ای به‌عملکرد بلندمدت و قابل اطمینان این محصول دارد.

سورب بیشاخیا، مدیر ارشد بخش لوازم خانگی دیجیتال سامسونگ در هند، تأکید کرد: «سامسونگ به‌عنوان رهبر در بازار یخچال‌های خانگی، فراتر از خنک کردن عمل می‌کند. کمپانی سامسونگ با ارائه قابلیت دسترسی، تطبیق‌پذیری و طراحی زیبا در لوازم خانگی خود، زندگی روزمره را برای کاربران ارتقا می‌دهد. یخچال‌های Bespoke AI Double Door به‌طور یکپارچه با دکوراسیون داخلی شما هماهنگ می‌شوند. این یخچال‌ها مجهز به‌جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی، طراحی سفارشی و ظرفیت ذخیره‌سازی بالا هستند و ترکیبی کامل از عملکرد، بهره‌وری انرژی و زیبایی را به‌مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند.»