سامسونگ با همکاری ریمون و سایمون دپاردون، عکاسان مشهور، کمپین هنری و تبلیغاتی خلاقانه‌ای را در پاریس به‌مناسبت بازی‌های المپیک 2024 آغاز کرد.

کمپانی سامسونگ الکترونیکس، به‌عنوان شریک جهانی المپیک و پارالمپیک، امروز از یک کمپین هنری جدید رونمایی کرد که توسط عکاسان افسانه‌ای فرانسوی، ریمون دپاردون سایمون دپاردون خلق شده‌است؛ این کمپین تحت‌عنوان «Olympic Games Instants Shared #withGalaxy» هم‌اکنون در سراسر شهر پاریس به‌نمایش درآمده و تصاویری گیرا ارائه می‌کند که دیدگاهی جدید از قدرت ورزش را به‌مخاطب القا خواهد کرد. سامسونگ می‌گوید این تنها یکی از راه‌های متعدد برای زنده نگه داشتن روح بازی‌های المپیک و پارالمپیک است، چراکه شمارش معکوس برای پاریس 2024 شروع شده‌است.

تبلیغات سامسونگ در پاریس برای المپیک

ریمون دپاردون به‌عنوان عکاس و فیلمساز، برخی از نمادین‌ترین تصاویر قرن را ثبت کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پرتره‌هایی از ورزشکاران در رقابت‌های المپیک بین سال‌های 1964 تا 1980 اشاره کرد. کمپین تبلیغاتی سامسونگ برای ادای احترام به آثار مشهور ریمون از عکس‌های سیاه و سفید درکنار تصاویر جدیدی از سایمون دپاردون برای المپیک 2024 پاریس استفاده می‌کند؛ همچنین، سایمون لنز دوربین را روی برخی از جدیدترین رشته‌های بازی‌های المپیک و پارالمپیک متمرکز کرده‌است.

مجموعه تصاویر با حضور ورزشکاران تیم سامسونگ گلکسی، سارا بی (بریک‌دنس)، اورلین ژیرو (اسکیت‌برد)، مهدی شالک (صخره‌نوردی) و ایوان ووآندژی (فوتبال نابینایان) تزئین شده و هم‌اکنون در معرض دید عموم قرار گرفته و تا اوایل سپتامبر 2024 در 9 مکان نمادین پاریس ازجمله خیابان لوور، پل کنکورد و خیابان اهرام به‌نمایش در خواهد آمد.

تبلیغات سامسونگ برای المپیک 2024

از 24 ژوئن تا 8 سپتامبر 2024، طرفداران می‌توانند با اسکن کد QR در تصاویر موجود، در کمپین شرکت کرده و پیام‌های حمایتی‌شان را برای تیم سامسونگ گلکسی به‌اشتراک بگذارند. پیام‌ها طی برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک در محل دیدار المپیکی سامسونگ در خیابان شانزه‌لیزه 125 و دهکده پلازا، سالن استراحت ورزشکاران سامسونگ در دهکده المپیک و پارالمپیک به‌نمایش گذاشته خواهند شد.