شرکت سامسونگ طی همکاری با اکتیویژن بلیزارد از کمپین تبلیغاتی Embbrace Your Game رونمایی و علاوه‌بر تبلیغات گسترده، وب‌سایت گیمینگ Game Portal را برای همه گیمرها تاسیس کرده است.

صنعت گیمینگ یکی از سودآورترین بازارهای سرگرمی جهان به‌شمار می‌رود. یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌ها که بین گیمرها محبوبیت زیادی دارد، شرکت اکتیویژن بلیزارد است. مایکروسافت چند سال قبل خرید این استودیو که با عناوین پرطرفداری مانند سری‌های Call Of Duty و وارکرفت شناخته می‌شود را آغاز کرد و در نهایت ۲ ماه قبل موفق شد این خرید را با قیمت سرسام‌آور ۶۸.۷ میلیارد دلار رسمی کند. اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد همکاری با اکتیویژن بلیزارد را دارد.

شرکت سامسونگ در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که با استودیو اکتیویژن بلیزارد همکاری و کمپین تبلیغاتی جدیدی را به‌نام «Embrace Your Game» به‌معنی «بازی‌هایت را در آغوش بگیر» آغاز کرده است. طی این همکاری، سامسونگ از عناوین محبوب اکتیویژن بلیزارد برای تبلیغ محصولات خود مانند نمایشگر و تلویزیون گیمینگ تا گوشی هوشمند بهره می‌برد که در ۴۴ کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی استفاده می‌شود. این تبلیغات در تمام کانال‌های دیجیتالی اروپا نمایش داده می‌شود که در آن عناوینی از جمله Crash،‌ Diablo Immortal، Overwatch 2، Team Rumble و World of Warcraft درکنار گوشی‌ها، تلویزیون‌ها و نمایشگر‌های سامسونگ قرار می‌گیرند.

وب‌سایت Game Portal برای گیمرها

همچنین در این کمپین، سامسونگ از برنامه آموزشی گیمر رونمایی کرد که به همه گیمرها کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را بهبود ببخشند. درحقیقت، سامسونگ وب‌سایت گیمینگ جدیدی را به‌نام Game Portal معرفی کرده که در آن نکات کلیدی بازی‌های مختلف از پلیرهای حرفه‌ای و تولید کنندگان محتوا، ویدیو‌های آموزشی و توصیه‌های مختلف و به‌صورت خلاصه هر بخشی که یک گیمر به آن نیاز دارد قرار گرفته است. بنجامین براون، مدیر بازاریابی سامسونگ اروپا درباره این همکاری گفت: «دنیای گیمینگ در حال تکامل است. ما در شرکت سامسونگ قصد داریم تا از همه گیمرهای حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای پشتیبانی کنیم.»

وی در ادامه گفت: «کمپین Embrace Your Game به تمامی گیمرها این فرصت را می‌دهد تا چه در خانه و چه بیرون، به‌صورت کامل در دنیای بازی غرق شوند». نکته جالب توجه درباره این همکاری این است که دقیقا چند روز پس از شایعاتی مبنی بر اینکه بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد قرار است هفته آینده از سمت خود کنار برود منتشر شد و احتمالا این کمپین یکی از آخرین ثمره‌های دوره فعالیت او در این استودیو خواهد بود.

اخبار مرتبط: