سامسونگ تصمیم گرفته نسخه S49CG934 را به سری مانیتور گیمینگ Odyssey OLED اضافه کند که بدون اائه قابلیت‌های هوش مصنوعی، حدود ۴۰ درصد ارزان‌تر است.

امروز شرکت سامسونگ از مانیتور گیمینگ S49CG934 رونمایی کرد که در سری Odyssey OLED G9 قرار می‌گیرد. این مانیتور از نمایشگر dual OLED با رزولوشن 2K و ابعاد ۴۹ اینچی یک گزینه بسیار باکیفیت بین گزینه‌های موجود به‌حساب می‌آید. به‌دلیل عرض بالای مانیتور، رزولوشن 2K در آن معادل ۵۱۲۰×۱۴۴۰ پیکسل است. همچنین این دستگاه از نرخ تازه‌سازی تصویر ۲۴۰ هرتزی و تاخیر ۰.۰۳ میلی‌ثانیه‌ای بهره می‌برد. علاوه‌بر آن، S49CG934 OLED G9 سامسونگ از قابلیت FreeSync Premium Pro شرکت AMD پشتیبانی می‌کند و تجربه‌ای روان هنگام بازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین بالاترین گواهی‌های فناوری HDR یعنی DisplayHDR True Black 400 VESA و +HDR10 را دریافت کرده تا درکنار بهترین مانیتورها قرار بگیرد.

نسخه S49CG934 مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9

مانیتور S49CG934 از نظر ارتباطی هم چندین درگاه مختلف دارد که کاربر بدون نگرانی بتواند از آن بهره ببرد. یک درگاه HDMI 2.1، درگاه DisplayPort 1.4 و یک درگاه تایپ سی همه‌کاره (fully-stacked) در آن تعبیه شده که تمام نیاز‌های ممکن کاربر را برطرف می‌کند و مشکل کمبود درگاه ورودی وجود نخواهد داشت.

شاید قرار گرفتن مانیتور S49CG934 در سری Odyssey و مشخصات تحسین‌برانگیز این نمایشگر باعث شود فکر کنید قیمت بسیار بالایی دارد، زیرا مشخصات این مانیتور واقعا شباهت زیادی به نسخه ۲۲۰۰ دلاری یعنی S49CG954SC دارد. اما نبود تراشه هوش مصنوعی در مانیتور باعث می‌شود این دستگاه با قیمتی بسیار پایین‌تر، یعنی ۱۲۹۰ دلار در بازار چین عرضه شود. البته هنوز خبری از عرضه این دستگاه خارج از بازار چین نیست و ممکن است این نسخه صرفا در این بازار برای رقابت بهتر سامسونگ با رقبا عرضه شده باشد، اما احتمالا طی روز‌ها و هفته‌های آینده در بازار جهانی هم عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط: