با نزدیک‌تر شدن به سال 2024، شرکت‌ها در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسل جدید دستگاه‌های خود به بازار هستند و در این میان، اخباری در مورد راگ فون ۸ آلتیمیت منتشر شده است.

با وجود جذابیت نام این دستگاه، استاندارد‌هایی که به تازگی برای آن ثبت شده نشان می‌دهند که برخی از مشخصات آن چندان هم جذاب نخواهند بود. برای مثال می‌توان به توان شارژ آن اشاره کرد که در استاندارد 3C دیده شده است. در این گواهی ثبت شده که پرچمدار بعدی ایسوس می‌تواند تنها با توان 65 وات شارژ شود که بسیار ناامید کننده است.

البته تصور نکنید که این عدد کم به نظر می‌رسد، حقیقت این است که از پرچمدار جدید ایسوس انتظارات بالاتری وجود داشت و تغییر نکردن آن نسبت به گذشته کمی عجیب است. البته خبر خوب این است که شارژر مورد نیاز برای استفاده از این توان به صورت پیش‌فرض در جعبه دستگاه قرار دارد و نیازی نیست که برای آن هزینه جداگانه‌ای را پرداخت کنید.

کولر جدید AeroActive گوشی ایسوس ROG Phone 7 و 7 Ultimate

مدل آلتیمیت در سری‌های راگ فون در حقیقت به بالاترین مدل گفته می‌شود که از بیشترین سطح توانایی برخوردار است. در مراسم رونمایی از سری راگ فون ۸ همچنین شاهد رونمایی از یک مدل پایه و یک مدل پرو خواهیم بود که قیمت کمتری دارند اما توانایی‌های سخت‌افزاری آن‌ها هم نسبت به مدل آلتیمیت کمتر است.

البته این موضوع هیجان انگیز است که ببینیم ایسوس قرار است سخت‌افزار موجود را چگونه بین این سه مدل تقسیم کند تا بتواند ارزش خرید آن‌ها را در یک سطح قرار دهد. همچنین باید گفت که حتی مدل پایه در سری دستگاه‌های راگ فون از توانایی‌های بالایی برخوردار است و می‌تواند برترین برنامه‌ها و بازی‌های بازار را به راحتی اجرا کند.

یکی از عمده‌ترین تفاوت‌های میان این دستگاه‌ها، ویژگی‌ها و حجم رم و حافظه داخلی آن‌ها است که در گزینه‌های مختلفی به کاربران ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط: تصاویر گلکسی xcover ۷ فاش شد؛ یک گوشی مقاوم مقرون به صرفه