شرکت موتورولا به تازگی تیزر تبلیغاتی کوتاه دیگری از گوشی Moto Razr 2023 منتشر کرده است. این تیزر که در واقع ادامه تیزر کوتاه قبلی است، نشان می‌دهد که سری جدید گوشی‌های تاشو موتورولا دارای صفحه‌نمایشی با نرخ رفرش 144 هرتز بوده و از یک نمایشگر ثانویه (بیرونی) بزرگ بهره می‌برد.

این تیزر بسیار کوتاه بوده و بیشتر به طراحی ظاهری گوشی می‌پردازد تا مشخصات فنی آن. اما به خوبی نشان می‌دهد که قاب پشتی Razr 2023 درست مانند طراحی ظاهری مدل کنونی Moto Razr، میزبان دو لنز دوربین و یک فلش LED در کنار آنهاست.

شایعات دیگر ادعا می‌کنند که Moto Razr 2023 دارای یک نمایشگر داخلی 6.7 اینچی تاشو با رزولوشن 1080p بوده و از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند. همچنین گفته شده که ظرفیت باتری این گوشی 2850 میلی آمپر ساعت بوده و از یک نمایشگر ثانویه بزرگ‌تر بهره می‌برد.

در این میان خبرهای تازه‌ای هم از مدل پیشرفته‌تر Motorola Razr+ منتشر شده است. این گوشی که نسخه رده‌بالاتر Razr 2023 محسوب می‌شود، دارای یک نمایشگر ثانویه 3.5 اینچی است. با توجه به تیزر منتشر شده در فضای مجازی، این نمایشگر ثانویه بزرگ کل عرض و نیمی از طول قاب پشتی را در قسمت بالایی در برمی‌گیرد.

اندازه صفحه نمایش جلویی موتورولا +Razr

نمایشگر ثانویه 3.5 اینچی Razr+ حدود 30 درصد از نمایشگر ثانویه Razr 2022 بزرگ‌تر است اما در بحث زبان طراحی تفاوت چندانی با مدل قبلی پیدا نکرده است. ماژول‌های دوربین و فلش LED گوشی Motorola Razr+ درست مانند گوشی‌های غیرتاشو در سوراخ‌های جداگانه قرار گرفته‌اند.

برخورداری از یک نمایشگر ثانویه بزرگ باعث می‌شود تا استفاده از این گوشی تاشو در حالت بسته بسیار آسان‌تر شود. به گونه‌ای که کاربران اکنون می‌توانند بدون نیاز به باز کردن گوشی، روی همین نمایشگر بیرونی به پیام‌های دریافتی خود پاسخ دهند.

Razr+ عضو پیشرفته‌تر خانواده جدید گوشی‌های تاشو موتورولا به شمار می‌رود. Razr 2023 به عنوان مدل معمولی از این سری، نمایشگر ثانویه کوچک‌تری داشته و سعی می‌کند تا حد امکان مقرون‌به‌صرفه باشد.
انتشار این تیزرهای تبلیغاتی به خوبی نشان می‌دهد که فاصله زیادی تا معرفی رسمی و عرضه این گوشی‌ها در بازار نداریم.

خبر مرتبط: تصاویری از لولای جدید Moto Razr 2023 منتشر شد